Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Tilsvining pr Mail

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 09:01
#1

Jeg kunne her til morgen da jeg tjækkede min mail konstatere at jeg var blevet ualmindlig GROFT tilsvinet af et DTW medlem
jeg kender ikke navnet på personen, men ved jeg bestemt ikke har gjort vedkomende noget, jeg håber Webmarster går ind i sagen
han er ivertfald underrettet og har navnet på vedkomende og en genpart af mailen.
Så til jer der har sin E-mail adresse liggende i din profil, se at fjern den, for når man først andgriber folk på deres mail, ja jeg brækker mig sgu.
Men manden må jo ikke have nosser til at ytre sin mening ofentligt på DTW.
MVH.BJ

Oprettet af sony d. 06/10-2009 09:15
#2

Sørgeligt folk kan finde på sådan noget.

Oprettet af FedeFinn d. 06/10-2009 09:57
#3

Jeg har i anden sammenhæng også klaget til webmaster, men manden gider IKKE gøre sig den ulejlighed at svare. Nej man mødes bare af en rungende tavshed større end den kinisiske mur.
Sørgeligt

Oprettet af Big-Viking d. 06/10-2009 09:58
#4

Ja der er sgu en del mærkelige mennesker til.

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 10:05
#5

Ja den mand må have meget store problemer med sig selv siden han overfalder en pr. mail.
Enda mit udeende blev rakket ned, hvad det så end har med DTW at gøre, men han har åbenbart ikke nosser til at stå frem, Angry
men han kvajer sig nok før eller siden, og røber sit profilnavn.
Magen til pesimistisk Kryster, findes ikke nord for Antarktis, gad nok vide hvad i andre ville sige til at få sådan en mail,
jeg blev sgu rystet, da den facon at komentere folk på ligger langt under min verdighed.
MVH.BJ

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 10:09
#6

FedeFinn skrev:
Jeg har i anden sammenhæng også klaget til webmaster, men manden gider IKKE gøre sig den ulejlighed at svare. Nej man mødes bare af en rungende tavshed større end den kinisiske mur.
Sørgeligt



Jamen det skal da ikke undre mig, jeg vil bare mene at han skal tage notits af det her.
Da den var så grov personligt at jeg overvejer en politi-andmellelse, for den er direkte på kant med loven
og det er der ingen tvivl om.
MVH.BJ

Oprettet af goldwing d. 06/10-2009 10:14
#7

BJ skrev:
Ja den mand må have meget store problemer med sig selv siden han overfalder en pr. mail.
Enda mit udeende blev rakket ned, hvad det så end har med DTW at gøre, men han har åbenbart ikke nosser til at stå frem, Angry
men han kvajer sig nok før eller siden, og røber sit profilnavn.
Magen til pesimistisk Kryster, findes ikke nord for Antarktis, gad nok vide hvad i andre ville sige til at få sådan en mail,
jeg blev sgu rystet, da den facon at komentere folk på ligger langt under min verdighed.
MVH.BJ


Hvorfor ligger du ikke denne mail ud her på DTW?....... så vi andre kan se hvor forfærdelig den er.
Sgu svært debatere noget vi ikke kender indholdet af.....

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 10:22
#8

Det var ikke noget jeg hellere ville men jeg aner ikke hvordan jeg gør,
og finder jeg ud af det kommer den også, stol på det.
MVH.BJ

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 10:28
#9

HVordan gør jeg???
MVH.BJ

Oprettet af sony d. 06/10-2009 10:30
#10

Kan du ikke bare markere teksten også sætte den herind?

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 10:37
#11

SÅ lykkedes tak for hjælpen sony det nu kan i jo selv bedømme.........Du er da godt nok dum og høre på og se på. Forstår godt du holder af Pattaya for med det udseende er det nok et af de eneste steder du har mulighed for og finde en kvinde/katoy der gider dig. Din avatar er og så rigtig flot med dine fine tatoos, bevar mig vel en klam drengerøv du er og se på...
Håber aldrig jeg møder dig her ude for du er det et af de mest stupide jeg har oplevet på DTW og det siger ikke så lidt...

Ja det var så den mail jeg modtog.
MVH.BJ

Redigeret af BJ d. 06/10-2009 10:38

Oprettet af sony d. 06/10-2009 10:41
#12

Jamen den email beviser jo mere om hvor dum vedkommende er, hold da op og kunne finde på at skrive sådan noget til folk herinde.

Uanset hvor uenig man er med folk og hvis man ikke kan lide en herinde beretter det sgu ikke til og skrive sådan noget, føj hvor usselt. Håber godt nok vedkommende bliver fundet, men det bliver nok svært for webmaster at finde ud af.

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 10:44
#13

Nej det kan han let sony han har både fulde navn og E-mail adresse. så det kan han sagtens finde ud af.
MVH.BJ

Redigeret af BJ d. 06/10-2009 10:45

Oprettet af sony d. 06/10-2009 10:46
#14

Selvfølgelig skulle vedkommende smides ud, tror bare det er svært at finde frem til vedkommende eftersom han ikke har skrevet afsender. Men hvad med hans email kan du ikke se hvad det er for en så kunne du sætte den ind så kunne vi allesammen bombadere ham med spam?

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 10:47
#15

Webmarster var den første jeg kontaktde i morges. Og videre-sendte en kopi af mailen til ham.
MVH.BJ

Redigeret af BJ d. 06/10-2009 10:48

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 10:54
#16

sony skrev:
Selvfølgelig skulle vedkommende smides ud, tror bare det er svært at finde frem til vedkommende eftersom han ikke har skrevet afsender. Men hvad med hans email kan du ikke se hvad det er for en så kunne du sætte den ind så kunne vi allesammen bombadere ham med spam?



MVH.BJ

Link fjernet
Admin.

Redigeret af John d. 06/10-2009 18:30

Oprettet af vandango d. 06/10-2009 11:08
#17

Man kan bruge en hvilken som helst afsenderemail, men det er IP adressen der afslører torsken.

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 11:15
#18

Når du skal oprette en brugerkonto her på sitet så bliver du bedt om en E-mail adresse
hvor dine log in opl. kan sendes til dvs. at Webmarster kan gå ind og finde det medlem
der har den pågældende E-mail adresse, han kan bare søge under e-mailadresserne bå listen over medlemmer.
MVH.BJ

Oprettet af bagerbager d. 06/10-2009 11:19
#19

BJ skrev:
Når du skal oprette en brugerkonto her på sitet så bliver du bedt om en E-mail adresse
hvor dine log in opl. kan sendes til dvs. at Webmarster kan gå ind og finde det medlem
der har den pågældende E-mail adresse, han kan bare søge under e-mailadresserne bå listen over medlemmer.
MVH.BJ
træls at få sådanne mails,personen skal da ikke være at finde på denne side mere,webber må træde i karakter og udelukke personen.

Oprettet af Sarah d. 06/10-2009 11:30
#20

Ahh, gi liiiige webmaster en chance for at have et liv ved siden af DTW også...Smile
Anyways, SELVFØLGELIG er det IKKE ok at sende den slags mail til hinanden, men når alt kommer til alt, er det da ikke så meget værre end hvad der ellers blir kastet igennem luften herinde på debatten!
Og en udelukkelse? Jamen man laver vel bare en ny profil så?????