Jeg skal afsted nu på fredag med China Airlines (og KLM fra CPH til Amsterdam). Vil i anbefale at man bekræfter sin reservation, eller er det ikke nødvendigt?
På udrejsen er det ikke nødvendigt, om de stadig forlanger det på returen er jeg ikke helt klar over.
Men prøv da at spørge dem hvor du har købt billetten ellers så har de et kontor i lufthavnen i BKK.
MVH
Jens