Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Resorts i Phetchabun...

Oprettet af thulekokken d. 13/10-2009 14:34
#1

Hej med jer gutter, er der nogen, der har noget erfaring med resorts
eller bungalows til leje for en kortere periode i området Phetchabun, det
være sig byen eller bjergene.. Mange venlige hilsner Malle... thulekokken..Smile

Oprettet af hfb d. 13/10-2009 15:08
#2

Hvor stort og hvor meget må det koste?

Redigeret af hfb d. 13/10-2009 15:09

Oprettet af rinpoche d. 13/10-2009 15:10
#3

Jeg boede et par uger på Piyamit Resort i Amphur Wichianburi til min fulde tilfredshed.
Kunne iøvrigt godt lide byen, der vist er lidet besøgt, for jeg så ikke et eneste blegansigt i de 2 uger Smile
Pragtfuld provins i det hele taget.


http://www.piyami...



PS. Tror iøvrigt at Thaikurt vil kunne komme med langt flere informationer da han såvidt jeg husker har været bosiddende her.

mvh

Redigeret af rinpoche d. 13/10-2009 15:11

Oprettet af thaikurt1 d. 13/10-2009 17:34
#4

Der er kommet et ny hotel iWichianburi hvor der er svømmepol og pæne rum der koster 500 pr dag

Vi tage selv til Wichianburi i morgen og vi skal bo på det hotel da svigermor er blevet syg.

Det er en meget stille by men der er mange steder man kan besøge ikke lang fra Wichianburi

Her er et par link om Phetchabun,


http://en.wikiped...n_Province
[url]
http://www.hotels...hotels.asp



Oprettet af Lung Yao d. 13/10-2009 19:23
#5

Hej Thule,

Jeg ville anbefale dig/jer at tage til KHao Kho, og ved landsbyen Ban Huai Phi er der flere resorts med ro og fred og et skønt udsigt over områdets bjerge, og det fortryllende syn af tåget der sniger sig over bjergkammen og indhylder de omkring ligende dale i et hvide tæppe. Nyd også frodigheden grundet den milde klima, bl.a. søde kartofler, chili, avocadoer (king size), kaki frugter (aka Sharon frugter), og en masse andre grønsager og ikke mindste "bjerg-ris" (japansk art, fik jeg fortalt) ikke på terrasser som fx. i Vietnam men på bjergskråninger.
Jeg har selv taget en enkelt overnatning på Khao Ko Resort på vej til Wat Phasorn Kaew, da jeg skulle besøge de to munke som var i DK i April måned. (Phra Kru Barami og Phra Ajarn Opaso/Amnat = [url]rama9art.org/amnat[/url] ). Templet er virkeligt et besøg værd, selv om den er ikke færdig bygget endnu.
Priserne på resorten ligger fra 800 baht for en bungalow på ca. 30 m2 med 2 værelser en suite (2 dobbelt senge), TV (en must for Thai Wink ) og bad værelse med K/V vand. Der er mulighed for at få mad: morgenmad-frokost-aftensmad til rimelige priser. Der er også mulighed for at campere på græsplænen( hvis man tør og har mindst 3 par "jenslyner" med ).

Hjemmesiden er : www.khaokoresort.com , email :
Tlf. : (0)56 750071-3 Fax. : (0)56 750073 mobil : (0)81 6045337

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Mist%20over%20Wat%20Phasorn%20Kaew/BILD4645.jpg

i863.photobucket.com/albums/ab195/Lung-Yao/Mist%20over%20Wat%20Phasorn%20Kaew/BILD4650.jpg
Bungalow til 800 baht.

Da billede materialet blev alt for omfattende, har jeg flyttet dem til :

Billeder og Videoer :

http://www.dansk-...ost_107830


Vedr. camping i samme område for de "seje", besøg hjemmesiden :

[url]www.raisongrow.9nha.com[/url]

Redigeret af Lung Yao d. 13/10-2009 19:41

Oprettet af rinpoche d. 13/10-2009 19:53
#6

Thaikurt1 skrev:
Der er kommet et ny hotel iWichianburi hvor der er svømmepol og pæne rum der koster 500 pr dag

Vi tage selv til Wichianburi i morgen og vi skal bo på det hotel da svigermor er blevet syg.



God tur, Kurt, og god bedring til svigermor.

mvh

Oprettet af thulekokken d. 13/10-2009 20:46
#7

Takker for jeres svar, I har hjulpet mig meget,- Og specielt til dig Kurt,
håber svigermoms får det bedre.
Vi er lidt familie, der tager afsted, og nogle kommer senere, så det bliver fedt..
Takker alle herinde for jeres venlighed..Smile

Oprettet af thaikurt1 d. 19/10-2009 11:52
#8


vi måde give 590 bath pr nat med det er gode rum så prisen er ok.

Tak til alle ang min svigermor.

Oprettet af Lung Yao d. 02/01-2010 19:17
#9

Hej Thulekokken,

What's up Duck. sorry DOC.
Kunne du lide området, siden vi ikke har fået noget tilbagemelding fra din tur? Wink

Redigeret af Lung Yao d. 04/02-2010 00:33