Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: så skal der være fest

Oprettet af chang d. 22/06-2005 23:26
#1

endelig har konen fået tidsubegrænset opholdstilladelse. og på lørdag tager vi fire uger til thailand på ferie kunne ikke være bedrer. men hold kæft det har sku været en kamp uden lige for os men nu er det heldig vis overstået.ShockShockShock

Oprettet af rinpoche d. 23/06-2005 09:49
#2

Hej Chang,

Nu har konen lige fået opholdstilladelse i danmark? Og så rejser i til Thailand ? Smile

Blot en joke, tillykke med det og rigtig god tur.

rinpoche

Oprettet af christian-s d. 23/06-2005 10:02
#3

Tillykke Chang og god tur. Jeg selv skal af sted 3/7 i 30 dage og glæder mig helt vildt Smile

Oprettet af Healer d. 23/06-2005 11:12
#4

chang skrev:
endelig har konen fået tidsubegrænset opholdstilladelse. og på lørdag tager vi fire uger til thailand på ferie kunne ikke være bedrer. men hold kæft det har sku været en kamp uden lige for os men nu er det heldig vis overstået.ShockShockShock


Tillykke med opholdstilladelsen - og god rejse...!

Oprettet af Dax_Khorat d. 23/06-2005 18:13
#5

jer tillykke med jer^s men så er der nogle som sidder på arbejder og bliver misunde over at i skal til Thailand! nedtur! Sad

Oprettet af Rasmus d. 24/06-2005 00:44
#6

Hej Chang
Tillykke med det opnåede resultat – jeg forstår din glæde og lettelse efter en noget ulige kamp. I har nu en velfortjent ferie foran jer.

Hvad i så vil bruge de kommende aftner og nætter på, under den forestående regnperiode i Thailand – finder i vel nok en fornuftig løsning på Wink
God tur!

Hilsen Rasmus

Oprettet af chang d. 24/06-2005 23:53
#7

tak for jer´s hilsner.

vi rejser i morgen kl 11.45 det bliver sku bare super at få en lille ferie og så lige et lille stykke papir men en ubegrænset opholstilladelse oven i købet. og for det ikke skal være løgn har vi lige i aften købt hus så det bliver bare ikke bedrer.

så kan i hygge jer her hjemme i dk det tyder på det bliver en god sommer i år Pfft.

ps Rasmus vi skal nok klare den smugle regn der måtte komme, vi skal hjem til min sviger famillen i khon kaen i to uger og der efter tager svigerfamillien med til bangkok i fire dage, der efter tager vi en uge til koh samui, hvor vi skal mødes med fem af mine venner her fra kolding og to af konens venner kommer også med til koh samui så det skal nok blive sjovt GrinGrinGrin

hygge og god sommer til jer alle mvh chang.