Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Thai Lady Søger Dansk Mandlig Bekendtskab

Oprettet af ratchanok d. 23/06-2005 18:59
#1


http://spaces.msn...ekFarangs/


Smile

Oprettet af Dax_Khorat d. 24/06-2005 15:17
#2

Hey ratchanok, nå først og freme ! hvordan gå det §!,

kigge §! bare lige forbi!

KH Dax_Khorat/BuyaiCool

Ps bor du ikke i denmark!

Oprettet af Brandt d. 29/06-2005 07:32
#3

Jo jeg bor i DK, og det går fint Smile

Ratchanok

Oprettet af Dax_Khorat d. 29/06-2005 17:59
#4

Nå Okay!, er du Thailænder???Wink

Oprettet af Brandt d. 29/06-2005 18:18
#5

Ofcause i'm Thai Cool

ใช่ ฉันไทย จาก ไทยแลน์

โชคดี บายๆๆ

รัชนก นิ่งพุทซา เบนร์

Ratchanok Ningphusar Brandt