Oprettet af
rinpoche d. 24/06-2005 11:16
#1
Der kun tænker på at få slæverne til Thailand igen og igen?
Der lever et pseudo-liv i DK og kun ser frem til at skrabe tilstrækkeligt med penge/ferie whatever sammen til at tage afsted igen?
Der ikke kan se det mindste positive i fx. den dejlige sommer vi har nu med lange lyse nætter?
Altså med andre ord overhovedet ikke forstår at få det bedste ud af stituationen under hjemlige forhold?
Der kun omgiver sig med ligesindede for han har ikke rigtigt noget fællesskab med dem, der ikke deler hans "besættelse".
Sigter ikke til nogle på denne site, men har mere end et par kammerater der lider stærkt herunder.
rinpoche