Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Efterlysningen af Jeppe Poulsen

Oprettet af Webmaster d. 26/10-2009 04:18
#1

Hejsa,

Jeg ved ikke hvor mange som kan huske efterlysningen af Jeppe Poulsen.
Fandt lige den her frem:
http://www.dansk-...dmore=1081


Blev han nogensinde fundet eller har nogen hørt om noget nyt i den sag ?

Oprettet af BJ d. 26/10-2009 07:00
#2

Jeg har ivertfald ikke læst noget siden, og jeg kigger da forbi på div. Thailandske nyhedsider dagligt.
MVH.BJ

Redigeret af BJ d. 26/10-2009 07:38

Oprettet af thainielsen d. 26/10-2009 08:06
#3

Webmaster skrev:
Hejsa,

Jeg ved ikke hvor mange som kan huske efterlysningen af Jeppe Poulsen.
Fandt lige den her frem:
http://www.dansk-...dmore=1081


Blev han nogensinde fundet eller har nogen hørt om noget nyt i den sag ?


Det er en meget spændende sag, og et skræmmende eksempel på, hvad Internettet kan bruges til, er jeg alvorligt bange for.

Er manden blevet væk? Har han nogensinde været forsvundet? Eller er det bare et eksempel på, at en mand har valgt et liv, mens en familie vil at han gør noget andet?

Jeg tror at vi skal være utroligt forsigtige med at blande os, og hoppe med på vognen når andre prøver at blande sig i andre menneskers liv, sådan helt privat.

Oprettet af BJ d. 26/10-2009 09:03
#4

Ja desvære forsvinder der jo flere danskere, sporløst hvert år.Frown
MVH.BJ

Oprettet af Dream d. 26/10-2009 09:33
#5

Det behoever bestemt ikke at vaere " desvaere " for den der oensker at forsvinde, men selvfoelgelig trist for de efterladte som intet aner.............maaske et lidt luset ego-trip......

Oprettet af BJ d. 26/10-2009 10:44
#6

Dream skrev:
Det behoever bestemt ikke at vaere " desvaere " for den der oensker at forsvinde, men selvfoelgelig trist for de efterladte som intet aner.............maaske et lidt luset ego-trip......



Ja KÆMPE EGOTRIP må man sige, men nu tænkte jeg på dem, der ikke selv ( efter hvad man ved )
ikke selv har ønsket at forsvinde sporløst, Dream.
MVH.BJ

Oprettet af Matong d. 26/10-2009 12:10
#7

BJ skrev:
Dream skrev:
Det behoever bestemt ikke at vaere " desvaere " for den der oensker at forsvinde, men selvfoelgelig trist for de efterladte som intet aner.............maaske et lidt luset ego-trip......



Ja KÆMPE EGOTRIP må man sige, men nu tænkte jeg på dem, der ikke selv ( efter hvad man ved )
ikke selv har ønsket at forsvinde sporløst, Dream.
MVH.BJ


Hvordan ved man, om de har ønsket at forsvinde sporløst?
Jeg mener, de er jo sporløst forsvundet, så hvordan ved man, hvem der har ønsket at forsvinde sporløst, og hvem der ikke har ønsket det?

Oprettet af BJ d. 26/10-2009 12:36
#8

Som regel er det bla. har personen taget sit pas med+ div vigtige pappirer? - har personen penge i banken til dagen og vejen? -
hæver personen af sin konto? - har personen bekendskaber i udlandet? - kunne personen have en grund til at vil forsvinde - osv osv.
prøv et se udsenelsen på DR1(mener jeg) der heder FORSVUNDE DANSKERE der vil du se hvordan de kan skelne det af.
iøvrig syntes jeg det er en skide go udsendelse.
Og jeg tænker ikke på udsendelsen fra DR1 hvor de finder familie til bortadopterede børn der nu er voksne.
Udsendelsen heder FORSVUNDE DANSKERE og har været sendt af flere gange med div afsnit.
MVH.BJ

Redigeret af BJ d. 26/10-2009 12:38

Oprettet af Webmaster d. 02/12-2009 08:38
#9

Jeg har dags dato modtaget en email fra Jeppe's forældre, hvor det meddeles at Jeppe har været i kontakt med sin familie og er i god behold.

På opfordring har jeg derfor fjernet billedet af Jeppe fra nyheden.

Der er dejligt at vide at Jeppe er i god behold, og at vi ikke længere behøver at bekymre os videre om den sag.

Oprettet af BJ d. 02/12-2009 09:08
#10

Ja han må sgu have meget go grund til ikke at skulle have en go gammeldags RØVFULD.Angry
Men der kan jo ligge så meget til grund for hans forsvinden,
men synd ved forældrerne og familien.
MVH.BJ

Redigeret af BJ d. 02/12-2009 09:11

Oprettet af bagerbager d. 02/12-2009 09:50
#11

hvis jeppe er over 18 år og har taget sin beslutning så skal andre da bare blande sig udenom. at BJ vil bo i pattaya er hans beslutning så lad ham gøre som han vil.ingen af os her på siden skal dømme ham for hans handlinger.jeppe skal nok selv tage bøvlet med familien når den tid kommer..... men til sidet.....dejligt at se så mange forskellige folk bekymre sig for andres ve og vel. hvis jeg bliver væk i pattaya må i gerne lede efter mig .