Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Ban Amphur og Pattaya

Oprettet af LILLETHIP d. 09/11-2009 14:26
#1

Vi skal for endnu en gang en tur til Thailand, nærmere Pattaya, som har en masse godt at byde på, udover det byen har sit ry for.Vi skal for første gang holde jul i Pattaya, så gode tips modtages gerne omkring arrangementer omkring juletiden...

Jeg læste om Ban Amphur, der skulle være en dejlig fiskerby med superskøn madsteder.

Evt vi vil tage derud og holde juleaften (2009), men kan ikke fine noget konkret om stedet, vil derfor spørge om der er nogen herinde der ved lidt mere end at stedet er en fiskerby osv.....

Samtidig har jeg hørt at hotellet Welcome plaza, skulle være faldet i standard og være blevet gasset for "husdyr"???? Vi har boet der frør, men er i tvivl om vi vil bo der igen. Hotellet ligger jo så dejlig centralt og er rimelig i pris....

Venligst LILLETHIP og hendes mand, der har rejst mange gange og vil fortsætte med at rejse til Thailand,

Oprettet af sank d. 09/11-2009 19:28
#2

Smile Ja hej med jer. Med hensyn til Fiskelandsbyen står den også på vores ønske ? Jeg har forespurgt Expat Cluben om de kan lave en tur der til ? jeg ved flere har været der og jeg vil tro at helgegedser er flink og svare her når han vågner. Med hensyn til Welcome Plasa er det nok rigtigt at det er bleven lidt slidt. Men jeg kan anbefale nabo hotellet Royal Palace mener nogenlunde samme pris ? Twin er lidt dyre men også lidt nyere. men Royal ok. Alle Danske steder Pattaya og Jomtin har Jule arrangementer. Vi skifter lidt men god tur Smile

Redigeret af sank d. 09/11-2009 19:41

Oprettet af Nirvana d. 09/11-2009 22:39
#3

Da jeg bodet på Welcome plaza i Junie i år så var de gået væk fra tagselv bor vår man kunne tage vad man kunne spise, og i sædtenfor er de gåde over til der kommer en tjener med en terlærken med lidt forsklig slags mad. Jeg snakket med nogle andre gæster på hotellet og de valte at få pengene til bage og spise morgen mad på et andet hotel

Oprettet af LILLETHIP d. 10/11-2009 22:18
#4

Takker for jeres individuelle svar....Smile

Det med Welcome Plaza, har givet stof til eftertanke, især omkring morgenmad.Sad

Leder stadig efter hotel, men er nu sikker på vi nok skal finde noget, der er jo rigeligt at vælge imellem.Cool

Oprettet af LILLETHIP d. 28/11-2009 23:50
#5

Nå, nu har vi så fundet noget.................Har så valgt at bo stik modsat af hvad vi plejer. Kender ikke området, men måske der er nogen her i forsamlingen der kender lidt stedet omkring Alcatraz,( har set showet, ikke noget at råbe hurra for, efter vores smag) som jo er nord for centrum. Et par fif fra jer er da ikke af vejen, sådanne nogen kan man altid bruge.

Oprettet af kiml d. 29/11-2009 09:11
#6

jeg har også droppet welcome p. bruger Opay de Place på Soi Lengkee prisen er fair ca.900 bath

Oprettet af Lung Yao d. 29/11-2009 10:42
#7

LillePip, Sceptikeren,

Jeg tror ikke at de havde noget show på Alkatraz:


http://www.nps.go.../index.htm


Men Japaner og Koreaner synes mægtigt om dette her:


http://tinyurl.co...cazar-show



Grin Grin Grin Grin

Redigeret af Lung Yao d. 29/11-2009 10:42

Oprettet af jitsylle d. 29/11-2009 11:23
#8

i kan prøve pattaya garden ligger i nord pattaya naklua kun 3 min.fra rundkørslen det er godt med både hytter og gode værelser godt tagbord om morgenen pris pr.døgn ca 1000 tbt. ingen larm om natten

Oprettet af LILLETHIP d. 29/11-2009 14:00
#9

Vi skal bo på soi6, uha fornemmer der er gratis "undeholdning" det meste af tiden, efter det jeg kan læse mig frem til (skeptikeren). Hotellet vi har valgt ser så lækkert og dejligt ud, håber det bedste, frygter intetWink

Bliver alligevel sjovt at prøve og bo i den anden ende i forhold til det vi har gjort førhen.

Welcome Placa har vist lidt et knæk genereelt tror jeg, standarden er faldet en hel del. Sidst vi boede der, fik vi serveret spejlæg der var forstegt og så sat ind om morgenen, fy det var ikke godt,der var nusset og ikke rent inde i resteuranten, kakkelakker så vi nogen stykker af ( ved godt dem ser man mange steder) men så flere end ellers. De er igang med at ordne værelser, vi boede på 7 sal, hvor værelserne var nyrenoveret med undtagelse af badeværelset. Derfor troede vi at tingene var blevet bedre, nu da vi skal afsted igen, men ikke det jeg fornemmer efter diverse indlæg.





Oprettet af LILLETHIP d. 29/11-2009 14:06
#10

Lung Yao skrev:
LillePip, Sceptikeren,

Jeg tror ikke at de havde noget show på Alkatraz:


http://www.nps.go.../index.htm


Men Japaner og Koreaner synes mægtigt om dette her:


http://tinyurl.co...cazar-show



Grin Grin Grin Grin


Vi så showet i februar 2009, skriver istedet Alcazar er det bedre?Smile men syntes ikke det var godt, da det omhandlede Østens historie,manglede lidt mere power, fra den side som vi betragter som underholdning, men men, en masse kinesere var med, og de morede sig herligt, godt for dem, da de jo forstod det meste.....men flotte kostymer flotte ladyboys dem var der mange af.

Redigeret af LILLETHIP d. 29/11-2009 14:14

Oprettet af sank d. 30/11-2009 03:19
#11

Shock Går man gennem soi 6 og 7 så gå klogeligt midt på gaden ? så har man tid til at afværge de værste angreb Shock Har dog gået gennem gaderne med fruen uden problemer Grin