Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Hvornår kan man stemme........

Oprettet af hfb d. 17/11-2009 17:23
#1

når man er udlænding og bor i DK?

Hvis der er nogen, lige som mig, der undrer sig over hvorfor konen (eller manden) ikke har modtaget en stemmeseddel til dagens kommune og regions-valg så læs her:


https://www.borge...dinge.aspx


Kommunal- og regionsvalg valg
Udlændinge med fast bopæl i Danmark må både stemme og kan stille op ved kommunalvalg. Udenlandske statsborgere, der ikke kommer fra Norden eller EU, skal dog have boet tre år i Danmark. Statsborgere fra Norden og andre EU-lande må stemme, så snart de flytter til landet.
....

Oprettet af hfb d. 17/11-2009 17:39
#2

lindyras skrev:
Du skal bare ha et id kort,,kørekort-person id. Du behøver ikke noget valgkort...

lindy

Du skal stadig ha boet her i 3 år Wink

Oprettet af rinpoche d. 17/11-2009 18:17
#3

bkk skrev:
selvom det er med tilbagevirkendne kræft.


Uha, det lyder kronisk.

Oprettet af LC d. 17/11-2009 18:33
#4

synes faktisk det lyder sygt Grin

mvh. LC