Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: pattaya-danske steder

Oprettet af contrynen d. 11/01-2010 13:03
#1

Jeg har en gammel bekendt som jeg ved bor i Pattaya. Der skal vi forbi her i Januar. Er der nogle steder, hvor danskere mødes ?
Jeg ved godt, at jeg skal være ualmindelig heldig for at rende ind i ham.meeen hvis der var en bar, eller lign. hvor der kommer mange danskere, var chancen en smule størrereGrin

Oprettet af Nirvana d. 11/01-2010 13:09
#2

Der kan være en mulighed vår der et dansk flag
http://maps.googl...01073&z=18

Oprettet af BJ d. 11/01-2010 13:09
#3

Ja hos Peter på Bryggeriet i Soi Honey inn- Kronborg-Copenhagen osv. men hvis du går ind på Pattaya city guide står de alle på række, og der kan du nøjagtigt få adressen.
Og der er også Hotel Dania(tidl, Hotel Ferdinand) i Soi Buakhow.
Go turWink
MVH.BJ

Oprettet af contrynen d. 11/01-2010 13:15
#4

TAk.
Der er jo noget at gå i gang med.Grin

Oprettet af vandango d. 11/01-2010 16:28
#5

Et godt sted må være Cafe Frem hos Jens på markedspladsen tirsdag eller fredag, der kommer rigtig mange fastboende samt erhvervsdrivende i Pattaya.

Oprettet af Jesse James d. 11/01-2010 16:56
#6

Jamen,prøv da Johns Badehotel hvor der kommer mange danskere,det ligger i Soi-Dudi.

Oprettet af frokjar d. 15/06-2010 11:24
#7

Der er bare den hage ved, at Johns Badebold er lukket fra april til oktober.
På Copenhagen i Soi Postoffice ( 13/2 ) kan du hver dag møde Flemming eller Søren, som også er meget hjælpsomme.
De er alle tre ( 2 gange Søren og en gang Flemming ) fastboende og har en stor kendskab til fastboende.

Redigeret af frokjar d. 15/06-2010 11:33

Oprettet af sony d. 15/06-2010 12:24
#8

vandango skrev:
Et godt sted må være Cafe Frem hos Jens på markedspladsen tirsdag eller fredag, der kommer rigtig mange fastboende samt erhvervsdrivende i Pattaya.



Jeps vandango et hyggeligt sted bare navnet og de flotte billeder han har sat op gør at man gider komme og få lidt og drikke når man er på markedet

Oprettet af hsn d. 15/06-2010 12:55
#9

BJ skrev:
Ja hos Peter på Bryggeriet i Soi Honey inn- Kronborg-Copenhagen osv. men hvis du går ind på Pattaya city guide står de alle på række, og der kan du nøjagtigt få adressen.
Og der er også Hotel Dania(tidl, Hotel Ferdinand) i Soi Buakhow.
Go turWink
MVH.BJ


Peter er ikke længere på Bryggeriet. Den nye manager hedder Bryan, som tidligere var manager på Connection. Det er nu solgt.

Men kan bestemt anbefale et besøg hos Jens / Café Frem Smile

Oprettet af vandango d. 15/06-2010 13:42
#10

Jens er i Danmark pt., og badebolden er på en smuttur i Pattaya.
Peter og Fai (tidl. Bryggeriet) er startet på Ferdinand barerne i Soi Diana Inn.
Peter står altid til rådighed, hvis du har brug for hjælp eller svar på nogle forhold omkring Thailand.

Oprettet af vandango d. 15/06-2010 13:46
#11

hsn skrev:
BJ skrev:
Ja hos Peter på Bryggeriet i Soi Honey inn- Kronborg-Copenhagen osv. men hvis du går ind på Pattaya city guide står de alle på række, og der kan du nøjagtigt få adressen.
Og der er også Hotel Dania(tidl, Hotel Ferdinand) i Soi Buakhow.
Go turWink
MVH.BJ


Peter er ikke længere på Bryggeriet. Den nye manager hedder Bryan, som tidligere var manager på Connection. Det er nu solgt.

Men kan bestemt anbefale et besøg hos Jens / Café Frem Smile


Det er en Svensker der har købt Connection, Ole smed er manager.

Bryan kender vi rigtig godt fra Café Frem.

Oprettet af hsn d. 15/06-2010 14:03
#12


Det er en Svensker der har købt Connection, Ole smed er manager.

Bryan kender vi rigtig godt fra Café Frem.


Fuldstændig korrekt. Smeden spurgte mig nemlig, om jeg ville med ind over. Men jeg takkede nej for denne gang.

Oprettet af vandango d. 15/06-2010 14:18
#13

hsn skrev:

Det er en Svensker der har købt Connection, Ole smed er manager.

Bryan kender vi rigtig godt fra Café Frem.


Fuldstændig korrekt. Smeden spurgte mig nemlig, om jeg ville med ind over. Men jeg takkede nej for denne gang.


Okay så det var dig Ole havde talt med.

Det var nok en god ide, tiderne skal nok blive bedre, men der kommer til at gå noget tid.

Oprettet af sank d. 15/06-2010 14:58
#14

Smile Har hørt en Due tale om at den Holanske for enden af Markedet er ved at blive Dansk også Friends

Oprettet af rydski d. 15/06-2010 16:04
#15

vandango skrev:
Et godt sted må være Cafe Frem hos Jens på markedspladsen tirsdag eller fredag, der kommer rigtig mange fastboende samt erhvervsdrivende i Pattaya.


Jeg skal afsted på mandag og har aldrig før været i Pattaya udenfor
oktober-marts, er der stor forskel i forhold til turister, vejret og så lige til sidst, er der nogen der ved hvornår det tirsdag fredag marked er åbnet fra og til?

Vil gerne besøge Cafe Frem, jeg har tit været på marked men var ikke klar over der var et hvilested...Cheers

Rydski

Oprettet af hsn d. 15/06-2010 16:09
#16

rydski >> Jeg mener det åbner kl. 10 ca. og lukker så kl. 16-17. Folk begynderløbende at pakke ned.

Oprettet af New-Hope d. 15/06-2010 16:12
#17

Og hvilket marked er der tale om, spørgen en nyflytter....

Mvh - NH

Oprettet af hsn d. 15/06-2010 16:15
#18

New-Hope skrev:
Og hvilket marked er der tale om, spørgen en nyflytter....

Mvh - NH


I folkemunde går det ofte som "Tuesday & Friday Market" eller bare "Soi Buakhaow Market". Det ligger ved Café Frem på Soi Buakhaow. Det ligger i starten, hvis du drejer ind fra South Pattaya Rd.

Hvis der er lukket, finder du en STOR tom plads... You cant miss it.

Redigeret af hsn d. 15/06-2010 16:16

Oprettet af lung d. 15/06-2010 21:26
#19

map jack, viser vej...men pladsen er tom


http://www.mapjac...tRUfNqkc7C