Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Det ny design-Forandring fryder!
Oprettet af
FCKdk d. 20/01-2010 11:52
#1
Det er rigtig smukt, det ny design, men....
Der er meget stor forskel, fra at kigge på det
gamle design, som havde meget bløde farveforskelle
til det ny, som har så store forskelle i kontrast på farverne
at det gør en smule ondt i øjnene!!!!
Men som sagt, forandring fryder!!!!
Tillykke, Web....

Oprettet af sune d. 20/01-2010 12:08
#2
Hej
Kontrasten er et problem for mig. Efter 10 min. flyder det hele, men jeg er jo også en gammel mand.
Ellers flot kim..
Kan du ikke i det mindste lave teksten sort i stedet for den fisegrå farve. Måske vil det hjælpe os med gamle øjne.
#3
Jeg har det samme problem,skift til sort farve igen.
#4
Dårligt design valg.
Den nye opdatering er ikke særligt vellykket og bærer meget præg af at det er en design template der er lagt ind.
Problemer
- Kontrasten
Dette skyldes især at siden nu er hvid, det er ikke i sigselv et problem medmindre man sidder på en skærm med en høj opløsning for er siden maksimeret er det en stor af hvid.
- De faste 80 pixel til højre og venstre for siden. Da det er en design template er der sikkert også en mulighed for at vi brugere kan vælge bredde på siden.
-Skrift farven - Hvordan nogen kan få sig til at vælge beige på hvid baggrund er mig en gåde.
Oprettet af
kro90 d. 20/01-2010 12:49
#5
Alt for lyst, selv på en skærm med høj opløsning flyder teksten ud, da den ikke er sort,
Hvorfor mangler der 2 cm i hver side ??
Oprettet af hfb d. 20/01-2010 12:49
#6
Jeg synes designet er godt men som også de andre skriver er det svært at læse indlæggene.
Kan teksten i indlæggene ikke blive mere sort?
Oprettet af hfb d. 20/01-2010 12:51
#7
Ovenstående indlæg skrevet med FED skrift.
Nedenstående med coller = sort
Fed skrift hjælper lidt men kan teksten ikke blive rigtigt sort?

Redigeret af hfb d. 20/01-2010 12:53
Oprettet af
M and M d. 20/01-2010 13:28
#8
Hejza .
Lad os få Kulsort skrift tibage - ikke Gråzoner
Ellers er det OK med lidt nyt design
Have a nice day
Oprettet af
b_j3ns3n d. 20/01-2010 13:37
#9
Madiba skrev:
Jeg mangler også den klare sorte farve, og ikke denne her støvsorte. Ellers er det godt nok blevet lækkert herinde.
Der kunne måske ske en udvidelse af smileys sortimentet ozze
Kan nu godt lide den lyse baggrund men skriften sort og flere smiley´s
lyder som en god ide
Mvh
Bjarne
Oprettet af
krydolf d. 20/01-2010 13:57
#10
De lyse farver er fine, men skriften skal være mere sort så den kan læses.
Oprettet af
SteenJ d. 20/01-2010 14:07
#11
Giver alle ret mht. til at kunne læse tekst bedre og tydelig nok og så syntes jeg bogstaver er blevet mindre, men det er nok mine øjne der har ændret sig i nattens mulm og mørke
Oprettet af
Gurk90 d. 20/01-2010 16:29
#12
Jeg syntes også det er blevet sværere at læse indlægene, med det nuværende farvevalg.
Oprettet af sabai sabai d. 20/01-2010 16:31
#13
Nej forandringen fryder ikke !
Rent ud sagt .. elendige farver og kontrast !


#14
Sorry,må også give de andre ret, synes også skriften er blevet mindre. Det kan være det er synsbedrag pga farverne?
Oprettet af
Stampe d. 20/01-2010 17:31
#15
Jeg melder mig også under fanen, jeg mener også at det nye layout ikke er optimalt, ville heller have det gamle tilbage, for det her layout er noget gylle
Oprettet af
VIP d. 20/01-2010 17:37
#16
Blegt og fesen design. Og næsten ulæseligt. Det er en ommer...!!!
Oprettet af Anonym Bruger d. 20/01-2010 18:03
#17
Må give ret, jeg får også lidt ondt i øjenene, alt for skarpt, lidt for svært at læse, hvorfor er der så stor en kantmargen?
Det må da kunne gøres lidt bedre? IKK

På den igen WEB,tak.
Mvh NID.
#18
Har hældt lidt mere sort i skriftfarven. Håber den er lettere at læse nu.
Ang. Smileys, vil lige overveje det.
#19
Har også fjernet de "bjælker" i højre og venstre side.
Håber i øvrigt at siden er lidt hurtigere at hente for jer i Thailand med de langsomme forbindelser.
Oprettet af sabai sabai d. 20/01-2010 23:36
#20
Teksten for lille ! og hvid baggrund får man hovedpine af !
Frem med luppen og palleten !
Redigeret af sabai sabai d. 20/01-2010 23:36