Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Pas på "løse" kontakter !!!

Oprettet af surin d. 13/12-2004 06:53
#1

ak ja dele af din historie vækker dårlige minder fra mit første ægteskab der er kun et råd at give vidre til andre der er gift med sådan en sæk smid hende ud og find en ny der er masser af dejlige piger i hele verden som ikke opførere sig på samme måde

Oprettet af rolan d. 31/12-2004 13:20
#2

hej dette er mit første inlæg
hej Brandt har læst alle inlægende om din kontakt med Nok
blev lidt trædt af det tilsist grunden til at jeg skiver er at jeg syntes du gav den gas til at starte med men at du tabte luften med fortsæteltelsen. det jeg mener er at jeg mangler fortsætelsen
hvordan gik det er det den store kærlighed
venter med spænding

ja godmorgen dette var mit første inlæg som skulle have været et svar
men jeg fik lavet et inlæg istedet
nå godt nytår

mvh rolanPfftCoolGrin

Oprettet af Brandt d. 01/01-2005 01:56
#3

rolan skrev:
hej dette er mit første inlæg
hej Brandt har læst alle inlægende om din kontakt med Nok
blev lidt trædt af det tilsist grunden til at jeg skiver er at jeg syntes du gav den gas til at starte med men at du tabte luften med fortsæteltelsen. det jeg mener er at jeg mangler fortsætelsen
hvordan gik det er det den store kærlighed
venter med spænding

ja godmorgen dette var mit første inlæg som skulle have været et svar
men jeg fik lavet et inlæg istedet
nå godt nytår

mvh rolanPfftCoolGrin


Det går Knald-hamrende godt ! Cool

Godt nytår !

M.v.h.

Brandt & Nok

Oprettet af rolan d. 01/01-2005 20:57
#4

det glæder mig

mvh rolanGrin

Oprettet af Michael d. 06/02-2005 14:17
#5



Redigeret af Webmaster d. 06/02-2005 15:33

Oprettet af falang yao d. 06/02-2005 14:57
#6

TAK. KIM . Du er en guttermand

Redigeret af falang yao d. 06/02-2005 19:35

Oprettet af rolan d. 06/02-2005 17:17
#7

faens osse jeg nåede ikke at læse falang yao indlægAngry
Grinmvh rolan

Oprettet af oleskyum d. 06/02-2005 17:44
#8

Det var kun et fornuftig forslag, som blev efterfulgt.

og tak for det.

Oprettet af Michael d. 06/02-2005 17:59
#9

Brandt Skriver.
En stemme på DF er = En tilbagegang Vedr. Menneskerettigheder & En Accept af Lovløshed.

Den største gruppe lovløse her i Danmark er unge Muslimer, Dansk Folkeparti vil sende de lovløse hjem. Nu før nu bedre.

Mvh. Michael

Oprettet af John d. 06/02-2005 18:14
#10

Hvad sker der lige her

Er vi begyndt at have censur her på siden???

Og er det noget vi skal have fremover???

Oprettet af oleskyum d. 06/02-2005 19:08
#11

John skrev:
Hvad sker der lige her

Er vi begyndt at have censur her på siden???

Og er det noget vi skal have fremover???


Ved du hvad der stod i indlæget? som er slettet.


Oprettet af rolan d. 06/02-2005 22:31
#12

vi skal huske at holde tråden til emnet og skifte inlæg til det rette inlæg er det ikke dejligt det er ved at være forår solen skinner og pigerne går snart i låkortWink;GrinGrinGrinGrinGrinGrinGrin

Oprettet af John d. 07/02-2005 06:26
#13

oleskyum skrev:
John skrev:
Hvad sker der lige her

Er vi begyndt at have censur her på siden???

Og er det noget vi skal have fremover???


Ved du hvad der stod i indlæget? som er slettet.



Aner det ikke?

John Grin

Oprettet af Brandt d. 07/02-2005 07:04
#14

Michael skrev:
Brandt Skriver.
En stemme på DF er = En tilbagegang Vedr. Menneskerettigheder & En Accept af Lovløshed.

Den største gruppe lovløse her i Danmark er unge Muslimer, Dansk Folkeparti vil sende de lovløse hjem. Nu før nu bedre.

Mvh. Michael


Meget fornuftigt, af DF at sende lovbrydere hjem....men øhhhh!, hvor vil DF så gøre af sig selv ????, det er jo ikke Dansk lov, men Europæisk Lov de bryder !!!, som DK har tiltrådt i 1976.Wink
Man kan da heller ikke sidde i regering som værende lovbrydere. Der må da være lighed for loven, hvad enten du er dansker, eller du er af anden etnisk oprindelse.Cool

M.v.h.

Brandt

Redigeret af Brandt d. 07/02-2005 07:11

Oprettet af oleskyum d. 07/02-2005 09:01
#15

Hej John.

Når debatører ikke selv kan, finde ud af hvilke personlige kommentarer der er rimlige, bør der skrides ind.
Hvis du mener det er censur, så burde der nok sættes et regelsæt op om, hvad der ikke er tilladt.

Alle indlæg om ulovligheder og personcikane vil blive slettet.
Alle debatører står selv lovmæssigt til ansvar for dertes indlæg.
Personkonflikter tillades ikke.


Oprettet af clydehaumann d. 07/02-2005 11:45
#16

Jeg laeste de slettede indlaeg og mener ikke at de, uanset hvor dumme de var, burde have vaeret slettet. Det er rart for deltagerne i en debat at kunne skille de uheldige elementer ud og det goeres bedst dersom man kan se hvem de er.
De slettede indleg sagde mere om forfatteren af dem end personen der blev angredet.
Paa den anden side forstaar jeg udmerket Kim's handling for det der var skrevet var virkeligt for dumt og usmageligt.
Clyde

Oprettet af falang yao d. 07/02-2005 12:11
#17

clydehaumann skrev:
Jeg laeste de slettede indlaeg og mener ikke at de, uanset hvor dumme de var, burde have vaeret slettet. Det er rart for deltagerne i en debat at kunne skille de uheldige elementer ud og det goeres bedst dersom man kan se hvem de er.
De slettede indleg sagde mere om forfatteren af dem end personen der blev angredet.
Paa den anden side forstaar jeg udmerket Kim's handling for det der var skrevet var virkeligt for dumt og usmageligt.
Clyde


Hej CLYDE,

Indlæget blev fjernet på "min opfordring", jeg er også imod CENSUR, for SELFØLGELIDT har Michael lige så meget ret til at ytre som alle andre,DE ER ET ÅBENT DEBATFORUM. MEN det "vi" opponerede imod var hans "slut replik" som var UACCEPTABLE her i forumet ,de latrinært udtryk han brugte må han gerne have for sig selv, og ikke sætte dem på "tryk" her i forumet. det var meget tæt på "INJURIER".
Så derfor blev indlæget fjernet.

Så Michael er velkommen til at deltager i debatter,HVIS han moderer sit sprog.

M.v.h., M. Rasmussen Sad

Oprettet af jager d. 07/02-2005 16:03
#18

jeg mener også at man må gå ind og censurere hvis folk ikke kan tale ordentligt til hinanden.

jeg selv tænker meget over mine indlæg, så jeg er sikker på jeg ikke kommer til at støde ret mange når jeg skriver dem

jager

Oprettet af John d. 07/02-2005 18:45
#19

oleskyum skrev:
Hej John.

Når debatører ikke selv kan, finde ud af hvilke personlige kommentarer der er rimlige, bør der skrides ind.
Hvis du mener det er censur, så burde der nok sættes et regelsæt op om, hvad der ikke er tilladt.

Alle indlæg om ulovligheder og personcikane vil blive slettet.
Alle debatører står selv lovmæssigt til ansvar for dertes indlæg.
Personkonflikter tillades ikke.



Ja nu har jeg jo ikke set indlægget og det er egentlig også ligemeget, i denne forbindelse.

Men det der undre mig er, at nu har jeg har været på forummet i ca. 5 år og der er "hevet" nogle mindre pæne ting igennem både sprogmæssigt og personlige. Det er for mig en del af forumet, og som Clyde skriver siger det mere om forfatteren end det han egentlig skriver.

Indenfor den sidste måned er to tråde blevet låst, og nu er der fjernet indlæg fra en tråd. Det er da censur.

Selvfølgelig står alle debatører til ansvar for deres indlæg, både moralsk, lovmæssigt og for ulovligheder, der er jo ikke nogen her der er hævet over loven.

Du skriver om personkonflikter/cikane, hvem skal vudere det?
Set i mine øjne har du selv lige været igennem en personkonflikt/cikane med surin, hvor den ene ikke var bedere end den anden, skulle der være skredet ind. Ikke efter min mening.

I et debatforum vil der altid opstå konflikter om det er person, cikane eller blot uenighed vil i mange tilfælde være svært at afgøre.

Jeg mener bare det ville blive et kedeligt forum i det lange løb, hvis der hele tiden skulle rettes i indlægende.

Efter min mening skal der være plads til alle lige fra enhedslisten til DF, og vi skal acceptere at der er andre holdninger end ens egne.

Men i sidste ende er det jo noget vores Web-Kim afgører. Så Kim er det noget vi skal vende os til?

John Grin

Oprettet af rolan d. 07/02-2005 19:05
#20

dette her er ikke myntet på nogenWink
men hvis der foreksembel står dit dumme svin og en hel masse andre pænere ting kunne man så ikke nøjes med at fjerne
(dumme svin)
d
hvis der skulle fjernes noget fra inlæget som der blev skrevet
det var vel ikke det hele der var grimtSmile
man kunne jo også be personen om at redigrere lidtGrin