Oprettet af
bahtman d. 10/01-2005 09:13
#2
n:aa-lr man t:ae-lnker p:aa-l hvormange der davligt k:ee-lber thaibaht med deres visakort fra danskbank, s:aa-l virkede det da maget m:ae-lrkligt at de sage at valutaen var for lille til at de ville r:ee-lre ved den
skal man k:ee-lbe condo i thailand er det dog vigtigt at man sender pengene i en udlanskvalauta og ikke i baht, ligesom det skal fremg:aa-l af pengeoverf:ee-lrelsen at det er til condok:ee-lb.
men n:aa-lr det er til visaform:aa-ll at man sender penge, kan man sagtens sende i thaibaht.
only in thailand

Redigeret af
bahtman d. 10/01-2005 09:13