Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: hejsa

Oprettet af Mintz d. 20/11-2005 19:51
#1

hvorfor har ikke forklare ting fra starten af ? har i fortalt at hvordan systemet i Dk funger ?! fks. det med posthuset .. det er da ikke så svært.. men skal da bare lære hende det fra start... det er vel bare mig..