Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Penge

Oprettet af Agerskov d. 03/12-2005 01:04
#1

Nogle kommer til livet med en pose af penge, men som jeg lige har læst (og erfaing) skal man man jo ikke slå størrer brød end man selv kan spiseGrinGrin

Oprettet af rinpoche d. 03/12-2005 11:09
#2

Ajarn skrev:
Der er en klausul på kontrakten om at man kun må køre på Phuket.
Men hvad de ikke ved har de ikke ondt af Wink


Ja, det tænkte jeg nok, det kan jeg personligt ikke bruge til noget.
Hvad de ikke ved kan de få at vide den dag man står med et defekt køretøj 500 km væk, hvilket netop var grunden til at min udlejer var tøvende overfor at give sin accept til at dytten kørte udenfor øen.
Jeg sagde at enten kører jeg udenfor phuket eller jeg finder en anden udlejer, der er så mange at man kan fodre svin hermed.
Jeg ville partout sørge for at få denne detalje på plads forud lejemålets indgåelse.

mvh
rinpoche