Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: En lille bod om hjaelp

Oprettet af thaikurt1 d. 29/12-2005 06:21
#1

jsh71 Det er hvis ikke mange penge jeg kan ligge til side da det tobak jeg kober koster 140 bath for et kilo da det thai-tobak jeg ryge.

Efter saa jeg har roget i mange aar vil der nok gaar mange aar faar mit heldbred bliver bedre her i thailand behore man ikke at lobe efter dame de kommer af sig selv.

Ja i dine ojne er jeg nok en gamle mand som ogsaa derfor har tid til at nyde livet

Oprettet af thaikurt1 d. 29/12-2005 09:31
#2

jsh71 det gor ikke noget du skriver en gamle mand Smile men det lyde bedre hvis du skriver en mand i sin bedste aldre Wink