Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: skype
Oprettet af
isaan d. 16/07-2004 07:59
#1
hej thomas
hvilken prisliste er det lige nu snakker om ?
isaan
Oprettet af
John d. 16/07-2004 19:55
#2
Hej
Der er åbent til Thailand, men bare ikke for 10 øre i minuttet.
Efter Skypes prisliste koster det ca. 68 øre pr. minut til mobil telefon, der afregnes i Euro.
John

Oprettet af
isaan d. 16/07-2004 20:34
#3
ja så kan det være ligemeget når de tager 68 øre
isaan
Oprettet af
John d. 16/07-2004 22:01
#4
Det er måske ligemeget for dig, men jeg er glad for det.
Jeg har ingen fastnet telefon, så jeg skal ringe mobil - mobil, og så er det billigere at bruge Skype.
John

Oprettet af
isaan d. 17/07-2004 07:59
#5
det er bare mærkeligt at de tager mere for samtale i thailand end i andre lande , men ok det kan jo være det bliver ændret senere

vi må håbe så det er til nogens fordel
isaan
Oprettet af
isaan d. 18/07-2004 16:27
#6
Hej Jsh71
Det ville da ikke være så ringe enda

meeen er det ikke en fejl tror du jsh71 ? har du kigget engang til på regningen ?? hehe har aldrig hørt om noget så billigt hvis jeg skal være ærlig men ok hvorfor ikke
mvh.isaan

Oprettet af
isaan d. 18/07-2004 16:51
#7
hej jsh71
det er utroligt billigt , jeg har lige kigget kort på deres hjemmeside er der sådan at du får et kort hvor du trykker koden ind eller hvordan foregår det siden det også går over tdc eller adre ??
kanon jsh71
isaan
Oprettet af
isaan d. 18/07-2004 19:32
#8
hej jsh71
det lyder godt jeg vil prøve at finde noget info på deres hjemmeside ,

jeg var inde på deres side men ikke kigget det hele igennem .
jeg takker
mvh.isaan
Oprettet af
John d. 18/07-2004 21:00
#9
Hejsa
Det er et flop, det med priser til 9 og 17 øre.
Jeg har været inde på
www.uvtc.dk. De priser i referer til er for opkald i Danmark.
Hvis i kigger under udenrigs, vil i se at prisen til Thailand er 2.99 kr. til både fastnet og mobil alle ugens dage hele døgnet.
http://www.uvtc.c...e=THAILAND
John

#10
Jeg vil bare lige sige at jeg fra Universal Telecom har modtaget nogle tvivlsomme rykkere på nogle regninger son jeg IKKE har modtaget. Så dem bruger jeg ikke mere! Jeg er gået over til IP-telefoni som fungerer perfekt. 1 kr/min til Thailand.
Oprettet af
John d. 19/07-2004 09:15
#11
jsh71
Det må du sku undskylde, ved nærlæsning kan jeg godt se at du har skrevet at prisen er under 3 kr. til Thailand.
John

Oprettet af
Thomas S d. 20/07-2004 23:25
#12
SkypeOut: 69 øre/minut til mobil i Thailand, 34,5 øre til fastnet, som der åbenbart ikke er mange der har.
Uden abonnement eller noget, og computeren har man jo i forvejen.
Ups, det var kun til Bangkok- undskyld
Redigeret af
Thomas S d. 20/07-2004 23:29
#13
Nu bliver det spændende om Skype bliver solgt eller ej og hvad der så eventuelt sker:
http://politiken....eID=395934
Oprettet af
paulsenp d. 08/09-2005 15:58
#14
Det ligner en rigtig god forretning, i det mindste for sælgerne.
#15
Ja, de to fyre har før gjort sig godt bemærket...
Jeg mener, hvis jeg husker rigtigt, at det var Kazaa de også lavede - et af de fil-delingsprogrammer.
#16
jepper der har du ret Webmaster-dude

Kazaar var deres oxo

Oprettet af
AP7100 d. 08/09-2005 20:00
#17
Hejsa...
Jo...men Kazaa er jo "ikke helt lige så fint i kanten" sådan pænt sagt !
http://nyhederne....id=2814992
#18
Ja, men ikke desto mindre så vil Microsoft idag lave et fil-delingsprogram også.... :-)
#19
Microsoft ?? fildeling ??? - nu står verden squ da ikke længere ! - de har nu i årevis sværget at fildeling er roden til alt ondt / djævelskab med mere !!! - men ham der "Regning-ved-lågen" (Bill Gates) skal da oxo have sine fede fedtede fingre i alt
- long live open source !!!!!
at købe en computer uden styre-system er som at købe en bil uden motor !! - at købe et windows-system er som at købe en elastikmotor til en McLaren F1 !!!
globale monopoler som Microsucks skulle afskaffes !!!
#20
Ja, det lyder utroligt ikke ?
- [url]www.theregister.co.uk/2005/06/16/filesharing_microsoft/[/url]
- [url]www.research.microsoft.com/~pablo/avalanche.aspx[/url]