Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: skype

Oprettet af isaan d. 16/07-2004 07:59
#1

hej thomas

hvilken prisliste er det lige nu snakker om ?

isaan

Oprettet af John d. 16/07-2004 19:55
#2

Hej

Der er åbent til Thailand, men bare ikke for 10 øre i minuttet.
Efter Skypes prisliste koster det ca. 68 øre pr. minut til mobil telefon, der afregnes i Euro.

JohnGrin

Oprettet af isaan d. 16/07-2004 20:34
#3

ja så kan det være ligemeget når de tager 68 øre Wink

isaan

Oprettet af John d. 16/07-2004 22:01
#4

Det er måske ligemeget for dig, men jeg er glad for det.
Jeg har ingen fastnet telefon, så jeg skal ringe mobil - mobil, og så er det billigere at bruge Skype.

John Grin

Oprettet af isaan d. 17/07-2004 07:59
#5

det er bare mærkeligt at de tager mere for samtale i thailand end i andre lande , men ok det kan jo være det bliver ændret senere Smile vi må håbe så det er til nogens fordel Grin


isaan

Oprettet af isaan d. 18/07-2004 16:27
#6

Hej Jsh71

Det ville da ikke være så ringe enda Wink meeen er det ikke en fejl tror du jsh71 ? har du kigget engang til på regningen ?? hehe har aldrig hørt om noget så billigt hvis jeg skal være ærlig men ok hvorfor ikkeSmile

mvh.isaanGrin

Oprettet af isaan d. 18/07-2004 16:51
#7

hej jsh71

det er utroligt billigt , jeg har lige kigget kort på deres hjemmeside er der sådan at du får et kort hvor du trykker koden ind eller hvordan foregår det siden det også går over tdc eller adre ??Smile

kanon jsh71

isaan

Oprettet af isaan d. 18/07-2004 19:32
#8

hej jsh71

det lyder godt jeg vil prøve at finde noget info på deres hjemmeside , Smilejeg var inde på deres side men ikke kigget det hele igennem .
jeg takkerGrin

mvh.isaan

Oprettet af John d. 18/07-2004 21:00
#9

Hejsa

Det er et flop, det med priser til 9 og 17 øre.

Jeg har været inde på www.uvtc.dk. De priser i referer til er for opkald i Danmark.
Hvis i kigger under udenrigs, vil i se at prisen til Thailand er 2.99 kr. til både fastnet og mobil alle ugens dage hele døgnet.



http://www.uvtc.c...e=THAILAND


John Grin

Oprettet af Riisgaard d. 19/07-2004 08:05
#10

Jeg vil bare lige sige at jeg fra Universal Telecom har modtaget nogle tvivlsomme rykkere på nogle regninger son jeg IKKE har modtaget. Så dem bruger jeg ikke mere! Jeg er gået over til IP-telefoni som fungerer perfekt. 1 kr/min til Thailand.

Oprettet af John d. 19/07-2004 09:15
#11

jsh71

Det må du sku undskylde, ved nærlæsning kan jeg godt se at du har skrevet at prisen er under 3 kr. til Thailand.

John Grin

Oprettet af Thomas S d. 20/07-2004 23:25
#12

SkypeOut: 69 øre/minut til mobil i Thailand, 34,5 øre til fastnet, som der åbenbart ikke er mange der har.

Uden abonnement eller noget, og computeren har man jo i forvejen.




Ups, det var kun til Bangkok- undskyld

Redigeret af Thomas S d. 20/07-2004 23:29

Oprettet af Webmaster d. 08/09-2005 15:25
#13

Nu bliver det spændende om Skype bliver solgt eller ej og hvad der så eventuelt sker:
http://politiken....eID=395934

Redigeret af Webmaster d. 08/09-2005 16:04

Oprettet af paulsenp d. 08/09-2005 15:58
#14

Det ligner en rigtig god forretning, i det mindste for sælgerne.

Oprettet af Webmaster d. 08/09-2005 16:05
#15

Ja, de to fyre har før gjort sig godt bemærket...
Jeg mener, hvis jeg husker rigtigt, at det var Kazaa de også lavede - et af de fil-delingsprogrammer.

Oprettet af commandertorp d. 08/09-2005 18:28
#16

jepper der har du ret Webmaster-dude Smile Kazaar var deres oxo Grin

Oprettet af AP7100 d. 08/09-2005 20:00
#17

Hejsa...
Jo...men Kazaa er jo "ikke helt lige så fint i kanten" sådan pænt sagt !


http://nyhederne....id=2814992

Oprettet af Webmaster d. 08/09-2005 20:43
#18

Ja, men ikke desto mindre så vil Microsoft idag lave et fil-delingsprogram også.... :-)

Oprettet af commandertorp d. 09/09-2005 06:52
#19

Microsoft ?? fildeling ??? - nu står verden squ da ikke længere ! - de har nu i årevis sværget at fildeling er roden til alt ondt / djævelskab med mere !!! - men ham der "Regning-ved-lågen" (Bill Gates) skal da oxo have sine fede fedtede fingre i alt Sad

- long live open source !!!!!

at købe en computer uden styre-system er som at købe en bil uden motor !! - at købe et windows-system er som at købe en elastikmotor til en McLaren F1 !!!

globale monopoler som Microsucks skulle afskaffes !!!

Oprettet af Webmaster d. 09/09-2005 15:34
#20

Ja, det lyder utroligt ikke ?
- [url]www.theregister.co.uk/2005/06/16/filesharing_microsoft/[/url]
- [url]www.research.microsoft.com/~pablo/avalanche.aspx[/url]