#2
Lindegaard skriver at SAS's airbus 340 er ændret i forhold til standardudgaven. Hvilke ændringer er der ??
Er der virkelig ingen som har nogle tips omkring komforten i flyet ?
Oprettet af
solmand d. 23/06-2006 07:52
#4
Det er et udemærket fly larmer ikke så meget som en 747 sæderne er behagelige dog kunne der ønskes mere ben plads på øknomi klassen (men sådan er det jo altid) men da jeg sidst (okt 2005) fløj med SAS airbus 340 var servicen den samme som med Thai, fin mad og drikke....og især skærme i hvert sæde er lækkert med ca 12 mulige film at vælg....samt ca 10 radio kanaler.... så fly roligt med SAS 340... efter min mening.....

solmand
