Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: voip discount

Oprettet af falang yao d. 29/10-2006 12:02
#1

falang yao skrev:
Du ringer til TH fra PCen og konen står i stuen/køkkenet/toilet med den trådløs tlf. og når den ringer og hun har fået forbindelse så kan du i ro og mag surfe videre på DTW eller slukke for PCen.
M.v.h., M. Rasmussen Cool


Hi med jer,

Jeg må nok reviderer mit postulat m.h.t. slukning af PCen når forbindelsen er etableret.
Det "FUNKER åbenbart IKKE" , PCen skal være tændt ellers afbrydes samtalen.
Man kan stadig surfe videre på nettet, imens en samtale foregår via Direct Callback number.

M.v.h., M. Rasmussen Wink

Redigeret af falang yao d. 01/11-2006 11:45

Oprettet af falang yao d. 29/10-2006 12:19
#2

Hi igen,

Er der mon nogle som har ringet til Canada mobil for nyligt ?
Mit spørgsmål beror på at hvis man ser Voip liste over "gratis lande" er Canada s mobil # udeladte (har været på før):


http://www.voipdi.../free.html


Men på denne liste er det gratis både fastnet + mobil , Kina var også "gratis", nu 0.05€ i min.


http://www.voipdi...rates.html


Hvor længe mon "vi" får lov til at ringe gratis til TH. ?
Men Ok, vi skal ikke klage, da vi personligt har benyttet tjenesten i 6 mnd for den "uhyre sum" af 23,20€ og har stadigt 17€ på kontoen og 56 dage tilbage.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Oprettet af falang yao d. 03/12-2006 23:31
#3

falang yao skrev:
[
Ja det er rigtigt. I dag har jeg lige optanket 10€ på min konto og saldo blev 19.95€
MEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNN , jeg havde 14 dage tilbage på forrige konto, de er bare "forsvundet" ude i det blå luft, saldo er 119 dage ???????
Så indtil videre vil jeg anbefalde at man venter til at det er kun et par dage tilbage før ny "optankning".
Jeg mener at have set et eller andet sted hvor netop VOIP reklamerede med at "resterende dage vil også blive overførte til næste periode. Jeg har sendt en mail til Stephen om det og venter på svar.M.v.h., M. Rasmussen Cool


Hi Folks,

I dag hjalp jeg en bekendt med at optanke VOIP kontoen, da hun havde kun 2,30€ tilbage MEN 56 dage at bruge dem på. Hun har kun ringet til TH, fastnet og mobil # , MEN, tit har hun talte over 1t. i rap hver dag, og så gælder følgende:
Max 300 minutes per week of free calls, measured over the last 7 days. Unused free minutes cannot be taken to the following week(s). If limit is exceeded the normal rates apply.
Den gode nyhed var at efter at have købt kredit på 25€ (+ 4€ i gebyr Shock !) så var nu den ny kredit : 27,30€ MEN løbetiden 176 dage tilbage , d.v.s. at de resterende 56 dage fra forrige konto er blevet lagt oveni den ny periode på 120.

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Oprettet af paulsenp d. 04/12-2006 10:02
#4

Selv til "normal rates" bliver man ikke fattig af at ringe til Thailand. Det koster 0,01 € i minuttet (0,012 incl VAT).

Oprettet af Vagn B d. 07/12-2006 18:09
#5

Efter flere måneders brug af VoipDiscount var jeg i dag ude for at blive trukket 2*0.01€ pr. min. på min konto, skønt jeg havde 41 dage tilbage af de 120 freedays. Jeg bruger stort set kun Direct Call (fra telefon til telefon), pga. samtalekvaliteten. Da jeg undersøgte mit telefonforbrug havde jeg siden 1. december brugt 167 påbegyndte minutter. Jeg går derfor ud fra, at ved Direct Call regnes det for to samtaler i det tidsmæssige regnskab, så man "kun" har 150 minutter på 7 dage til freecalls og at VoipDiscount åbenbart først pr. 1. december har effektueret 300 minutters begrænsningen.

Oprettet af Stampe d. 09/01-2007 08:40
#6

Er det kun mig der oplever at opkald til Thailand ikke kun koster d 0,05 cent ( direkt call ) men at A-side 0,01 cent pr. minut ,
Connection fee 0,05 cent og B-side 0,01 cent pr. minut

AngryAngryAngry
dette sker kun nogen gange, næste gang vi ringe kan det være som det plejer at være kun connection fee 0,05 cent

Oprettet af paulsenp d. 09/01-2007 08:50
#7

Hej Stampe,

Jeg har kun oplevet det i forbindelse med at "free-days" er udløbet. Jeg har så ventet med næste betaling for at få brændt lidt penge af, så beløbet på kontoen ikke bare står og vokser.

Oprettet af Stampe d. 09/01-2007 09:11
#8

jeg har 354 freedays left
AngryAngryAngry

Oprettet af karstenf d. 09/01-2007 10:45
#9

Der er et max på 300 min. på 7 dage.
Der er max på 1 time på en samtale.
Overskrides dette så betales der ved kasse et.

Det er dag til en pris der er til at betale, siger min kone, hun møder tit disse grænser.

Karsten f.

Oprettet af Vagn B d. 09/01-2007 11:18
#10

Stampe skrev:
Er det kun mig der oplever at opkald til Thailand ikke kun koster d 0,05 cent ( direkt call ) men at A-side 0,01 cent pr. minut ,
Connection fee 0,05 cent og B-side 0,01 cent pr. minut

AngryAngryAngry
dette sker kun nogen gange, næste gang vi ringe kan det være som det plejer at være kun connection fee 0,05 cent


Det har jeg også oplevet, endog uden at have opbrugt de 300 minutter i 7 dage. Uden at løfte røret afbrød jeg bestillingen af samtalen og kaldte op påny, og denne gang var det så kun 0.05 € for 1 times samtale.

Oprettet af lindegaard d. 09/01-2007 12:57
#11

Stampe... har oplevet det samme, hvis man på deres hjemme side, nederst ser, der står der et hvidt felt med "loads of calls for only 1 c"... følg dette link...
http://www.voipdi...ounts.html
der står thailand som 1c per minut... trykker man derimod til højre for dette felt på check all other rates here...
http://www.voipdi...rates.html
står der free free... det er da forvirrende... Wink

Oprettet af Stampe d. 16/02-2007 11:47
#12

jeps har også problemer med VoIp i dag.

Oprettet af dardi d. 16/02-2007 12:09
#13

De har meddelt at der har været ILDEBRAND i deres serverrum - de arbejder på sagen. Jeg har været på i korte øjeblikke - så de har måske noget nødudstyr de er ved at rigge til.

Oprettet af Korat d. 16/02-2007 13:03
#14

så var det altså ikke kun min compter det ikke virkede på Grin

Oprettet af lindegaard d. 16/02-2007 14:03
#15

tror vist alle har probs med dem idag-----

Oprettet af dardi d. 16/02-2007 14:36
#16

Så skulle der være forbindelse igen - stabiliteten kan der kun gisnes om !!!

Oprettet af swaddii d. 16/02-2007 14:52
#17

hejsa
min kone har lige nu snakket med familien i thailand der var overhovedet ingen problemer hverken med forbindelsen eller lydkvalitetenSmileWink
mvh sirorat og falang

Oprettet af samee d. 16/02-2007 14:59
#18

Tjo ved 3 forsøg kom jeg på GrinGrin

Oprettet af Korat d. 16/02-2007 15:03
#19

det virker men tager en krig at logge på,men det virker da i det mindste Smile