Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Suvarnabhumi lufthavnen

Oprettet af blume d. 27/01-2007 10:37
#1

Jeg var der i november, med taxameter og vejafgift ca 520 bath
Vh
blume

Oprettet af Stampe d. 27/01-2007 12:40
#2

jeg vil sige at det svinger fra 380 Baht. til 600 baht. alt efter hvad tid på dagen du vælger at køre på.
GrinGrinGrin

Oprettet af jc d. 27/01-2007 13:35
#3

OK, bamsen, fair nok, men hvor meget gider vi også at spise, når vi om lidt får en "bakke" Sad i flyet?

mvh jc


Oprettet af kanut d. 27/01-2007 16:30
#4

Jeg var på resturang med min kone i den nye lufthavn, hun fik noget pyntemad,det var for dyrt og for lidt. Sad

Da vi skulle fra Bangkok til Chaing Rai, så er mad i flyet ikke aktuelt, måske en kiks og noget vand kan det blive til, så kunne det jo være dejlig med noget usundt i rigelige mængder. noget skal øllerne jo blandes med Grin

Så tak for oplysningen om at der er en BURGER KING, den vil jeg benytte mig af næste gang vi flyver til nord Thailand,

Jeg vil lige sige, at jeg kun spise sådan mad i lufthavnen, og aldrig hvor der er muglighed for at få THAI-MAD.