Oprettet af
jc d. 27/01-2007 13:35
#3
OK, bamsen, fair nok, men hvor meget gider vi også at spise, når vi om lidt får en "bakke"

i flyet?
mvh jc
Oprettet af
kanut d. 27/01-2007 16:30
#4
Jeg var på resturang med min kone i den nye lufthavn, hun fik noget pyntemad,det var for dyrt og for lidt.
Da vi skulle fra Bangkok til Chaing Rai, så er mad i flyet ikke aktuelt, måske en kiks og noget vand kan det blive til, så kunne det jo være dejlig med noget usundt i rigelige mængder. noget skal øllerne jo blandes med
Så tak for oplysningen om at der er en BURGER KING, den vil jeg benytte mig af næste gang vi flyver til nord Thailand,
Jeg vil lige sige, at jeg kun spise sådan mad i lufthavnen, og aldrig hvor der er muglighed for at få THAI-MAD.