Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Fordomme om Thailand

Oprettet af stoney d. 27/01-2007 10:03
#1

Hej bamsen,en olding jeg kendte engang kom altid med den svada,når vi skulle til Spanien i 70,kunne vi ikke spise maden dernede kunne vi sgu blive hjemme,men han var gammel sømand.

Turister var sådan nogle slemme personer der troede de vidste alt,ja det var hans synspunkt han var en sær orginal,men alligevel meget rar,,jeg siger det ofte i sjov,for sjov er da gratis endnuGrinGrin