Oprettet af
jpo d. 17/06-2007 11:35
#1
ja ja måske har du ret, det var nok forkert af mig at skrive at hun skulle finde en dansk mand, jeg håber da det går godt for val,
så fald ned på jorden, jeg skrev hvad jeg tænkte, er det dumhed,
man har jo hørt så meget om thaimænd, det var bare det, skulle nok havde skrevet det på en anden måde.
håber ikke du er sur på mig
Oprettet af
prasat d. 17/06-2007 12:05
#2
jeg er ikke sur, man kan også fortælle mange historier om thaikvinder, derfor giver vi jo ikke et råd til mændene om at de skal finde en dansk kvinde vel.
prasat
Oprettet af
noidam d. 17/06-2007 16:22
#3
en god måde at lære sin kommende kone/ mand at kende er at gi personen et kreditkort, med en kredit på ca 20.000,-
så lærer man hurtigt at kende den øknomiske side af personen.
kærligheden kender man jo allerrede da man jo er gift, eller snart skal giftes.
vi ved jo alle at alt ikke bliver fortalt, når et nyt forhold startes.
dette indlæg var ment når man gifter sig med en udenlansk ægtefælle.