Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Visum til Thailand..

Oprettet af surin d. 29/01-2005 20:19
#1

hvis jeres søn er dansk statsborger så skal han have visum lige som du selv skal have visum

Oprettet af falang yao d. 30/01-2005 20:47
#2

Hvordan er reglen i dag m.h.t. at have egne børne skrevet i eget pas.
Min 8 årige datter er stadig skrevet i mit pas,men er det ikke noget om at når jeg skal fornye det i 2007, så kan hun ikke blive det mere(EU regler). Ikke at det skulle betyde noget,for os da hun har også sit eget dansk pas,men det kunne betyde noget for "Hua Hin" og sønen,så at han "kun" behøver at søge 1 visa for sig selv (sønen er automatiskt med).
Nogle som har et bud på de nye regler?

M.v.h., M. Rasmussen Cool

Oprettet af John d. 30/01-2005 21:09
#3

Hejsa

Børn skal i dag have selvstændigt pas, hvis de er i forældrenes pas er dette gyldigt, men når det udløber skal der laves et selvstændigt pas til barnet.

Se link til justits ministeriet:

http://www.jm.dk/...bjno=72556


John Grin

Oprettet af surin d. 31/01-2005 06:38
#4

falang yao skrev:
Hvordan er reglen i dag m.h.t. at have egne børne skrevet i eget pas.
Min 8 årige datter er stadig skrevet i mit pas,men er det ikke noget om at når jeg skal fornye det i 2007, så kan hun ikke blive det mere(EU regler). Ikke at det skulle betyde noget,for os da hun har også sit eget dansk pas,men det kunne betyde noget for "Hua Hin" og sønen,så at han "kun" behøver at søge 1 visa for sig selv (sønen er automatiskt med).
Nogle som har et bud på de nye regler?

M.v.h., M. Rasmussen Cool


de gange jeg har søgt visum skulle der søges både for mig og mit barn selv om han stod i mit pas og der skulle betales for begge visum