bamsen skrev:
Davs
Ja det var da en hyggelig tur til dragør og se de enormt mange mennesker i templet, De kom i busser fra jydeland og sverige vist 3 busser fra sverige.
Og jeg mødte da også nogle medlemmer fra dtw
som jeg snakkede lidt med.
Tak fordi i gad snakke lidt,det er altid hyggeligt at møde medlemmer nær og fjern
Sikken en masse mad der var derude, jeg gad bare ikke stå i kø for at få lidt mad.

Men lidt blev det til,da konen kom og gav mig noget,som hun ikke kunne spise.
men alt i alt hyggeligt,at møde mange af dem man kender/har mødt før.
bamsen
Tak i lige måde, og jo jeg så også at de søsatte kratong¨er i templet, og det er jo fuldmånefest og der er fuldmåne nu her i DK dette skulle være forklaringen på at det var idag.
Men det er ikke noget jeg vil hænges op på, det er bare noget jeg har hørt.