Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Afslag på opholdstilladelse
Oprettet af
John d. 03/03-2005 21:54
#1
Hej John
Hvis i er gift skal i ikke stille bankgarantien.


John

Oprettet af
dkjohnt d. 03/03-2005 23:05
#2
Surin....
Hvad jeg mener er, at vi selv har lavet den "racismelov" herhjemme.
I langt de fleste andre lande, næsten alle mener jeg, er lovene udformet således at man tilgodeser landets egne borgere først. Men i Danmark gir man indvandrere samme rettigheder som Danskere. Derfor er loven så besværlig.
Vi må ikke forskelsbehandle - helst sikkert en Dansk opfindelse som ikke er til at fjerne medmindre man skærer igennem og laver lovene om.
En Dansker skal da så absolut have ret til at komme hjem med sin familie uden at skal igenem disse stupide love - lavet for at dæmme op for de mange muslimer der kommer hertil. Tænk at man skal stå side om side med en udlænding - der ingen tilknytning har til Danmark og at vi begge har samme besværligheder for at få lov til familiesammenføring. Tænk hvor mange Danskere der har fået afslag og som udskud må bo i Sverige eller Tyskland.
#3
bamsefarr skrev:
Hejsa johndk igen igen
Hvor mange mails har du sent ind til ministeriet om dette problem
nu er jeg nysgerrig
bamsen
Hmmm de er jo nok ligeglade med at få mail for folk og fæ. Hvis folk tror at de kan komme slæbende med deres luder og tror at vi andre skal til at betale for luderen når de bliver skilt efter 7 år, ja så er det nok bedst at de får afslag
Oprettet af oleskyum d. 12/03-2005 09:11
#4
thaimichael skrev:
bamsefarr skrev:
Hejsa johndk igen igen
Hvor mange mails har du sent ind til ministeriet om dette problem
nu er jeg nysgerrig
bamsen
Hmmm de er jo nok ligeglade med at få mail for folk og fæ. Hvis folk tror at de kan komme slæbende med deres luder og tror at vi andre skal til at betale for luderen når de bliver skilt efter 7 år, ja så er det nok bedst at de får afslag
Hvis denne form har noget med ytringsfriheden, at gøre er der nok noget jeg har misforstået?
Hvordan kan du thaimichael tillade dig at kalde dkjohn,s kone luder, det er noget af det groveste jeg endnu har set her på siden, og jeg vil beklage overfor dkjohn, at han skal læse den slags på en debatside, i Danmark.
Det må og skal være noget vi tager afstand fra denne form for injurier, og fordomme.
Jeg vil opfordre thaimichael til på denne side, at give dkjohn en uforbeholden undskyldning.
Jeg mener det er på kanten, hvor en politianmeldelse var på sin plads.
Oprettet af surin999 d. 12/03-2005 10:12
#5
ole hvis du nu gjorde som os andre og lod være med at kommentere idioten så vil han nok hurtigt finde en anden legeplads
iøvrigt syntes jeg at når en debattør på den samme dag skriver 4 indlæg med sådanne provokationer så burde kim slette dem og evt. udelukke ham eller give ham en stærk advarsel
Oprettet af oleskyum d. 12/03-2005 10:41
#6
surin999 skrev:
ole hvis du nu gjorde som os andre og lod være med at kommentere idioten så vil han nok hurtigt finde en anden legeplads
iøvrigt syntes jeg at når en debattør på den samme dag skriver 4 indlæg med sådanne provokationer så burde kim slette dem og evt. udelukke ham eller give ham en stærk advarsel
Du har ret i at man burde overse disse provokationer, det kan nogle sikkert også gøre, men her hvor tråden direkte henviser til dkjohn, mener jeg ikke det skal overses og forties.
Mange har den opfattelse at alle Thailænder er ludere, det kan overses og overhøres, men når først det bliver så direkte som her mener jeg ikke det skal overses.
Oprettet af surin999 d. 12/03-2005 10:54
#7
ja det er din mening jeg gider ikke komentere idioten
Oprettet af
dkjohnt d. 12/03-2005 15:07
#8
Ja, man skal da høre meget. Men uvidende er der jo mange af.
Jeg indrømmer da gerne jeg mødte hende på en bar, men det er nu 9 år siden og vi har det stadig pragtfuldt sammen og en søn på 6 år rigere.
Jeg mener dog at Thaier ikke ligefrem er dem der står først i køen for at hente bistand. Langt de fleste knokler med beskidte rengøringsjob og andre jobs som ingen Danskere vil have.