Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: thai vs sas
Oprettet af
HotShot d. 03/01-2008 13:29
#1
Faktisk så har man 4 cm mere benplads på SAS´s fine Airbus340 i forhold til Thai Airways.Desuden så larmer den næsten ikke med SAS og man har sin egen tv skærm.
Nogle bliver forarvet over Thai´s flotte og farverige interiør,men come on det kan man da ikke nøjes med.Hvad med Thai´s nye idé med ikke at udskænke alkohol mellem måltiderne?
Flymad er aldrig en gastronomisk oplevelse og det er den heller ikke på thai.
Min bedste oplevelse har faktisk været med (OS) Austrian via Wien.
Massere af god øl og så kan man udfordre andre passagere til et spil backgammon eller hvad man nu vil spille uden at skulle dele gamepad da deres system er super funktuanelt.
Oprettet af
yeya d. 03/01-2008 14:30
#2
Kan man nu ikke faa alkoholiske drikke mellem maaltiderne paa Thai mere! Det maa da vaere noget nyt og det er jeg MEGET ked af, for jeg skal med til marts og jeg kan da godt lide at faa et par drinks naar familien er faldet til ro.
Oprettet af
HotShot d. 03/01-2008 16:36
#3
Jeps... Det var hvad de sagde i højtalerne og med de sparetider som flyselskaberne går i møde er det ikke overreskende.Jeg oplevede dog at hvis man insistere og selv henter kan alt lade sig gøre.
God tur.
Oprettet af
JWOLFF d. 03/01-2008 22:08
#4
Men hvor finder man de billigste SAS billetter så? Jeg kan kun finde oneway billetter til 9000 kr, og det er alt for meget, når jeg slippe med ca 3800 ved .tyrkieteksperten. Så må jeg indrømme at der er okay med lidt mindre komfort, hvis jeg kan spare 5-6000-
Oprettet af
JWOLFF d. 03/01-2008 22:12
#5
Thai72 skrev:
Hej Torbusa
Ved du om din kammerat flyver på Tyrkiets Eksperten´s såkaldte "Premium Class" ?
Hvis der er nogle der har erfaringer med Tyrkiets Eksperten, specielt deres "Premium Class" vil jeg meget gerne høre om det.
Den er ikke de 500 værd, synes jeg. Men dem jeg rejste med synes det var lidt okay. Du får ikke rigtig mere benplads, tilgengæld er der gratis drikke.
Oprettet af
yeya d. 04/01-2008 07:17
#6
JWOLFF skrev:
Men hvor finder man de billigste SAS billetter så?
Paa SAS hjemmeside
www.sas.dk
Oprettet af
Torbusa d. 04/01-2008 08:49
#8
Hej Thai 72.
Undskyld det lidt sene svar, min ven flyver på billigste klasse ved jeg, men brændselstillægget er vist det samme.
tm
Oprettet af
kiml d. 04/01-2008 09:29
#9
jeg har vaeret i thailand 3 gange i aer 2 gange med sas pris 5ooo kr er i thailand med thai lige nu 9800kr sas havde plads havde brugt dem hvis der var der ganske rigtigt mere plads i thai ca 1o cm men 4800kr at spare lever jeg med det
mvh kim og godt nytaer til alle
Oprettet af
Klovn d. 04/01-2008 10:50
#10
man får som regel det man betaler for! om det er sas eller thai er ligemeget,vis man kun vil frem/tilbage så skal man ikke forvendte
alt for meget på monkey-class(5-6000.kr
Frankie goes to Pattaya

Oprettet af
Thai72 d. 05/01-2008 23:28
#11
Hej Torbusa og JWOLFF
- Tak for responsen :-)
Da jeg forspurgte om Tyrkiet´s Eksperten´s "Premium Class" mener jeg billetterne var 1500 kr. dyrere en deres "Økonomi Class".
Billetten på Tyrkiets Eksperten´s Premium Class ville blive nogle hundrede kroner billigere end Thai Airways Økonomi Class.
Jeg har ikke rigtig hørt noget godt om Tyrkiets Eksperten så jeg bestiller hos Thai Airways.
Oprettet af
romeren d. 05/01-2008 23:54
#12
Tyrkiet eksperten har rigtig nok mange grimme sager. Men jeg tog med dem 14 dage i december (kun flyrejsen) til 2900, hvilket må siges at være en kanon pris.
Der er ikke den store benplads, men det går altså. Det skal siges jeg er 186 cm og vejer 110 kg og det gik fint for mig.
Jeg tror sagtens du kan booke en billet, så længe du holder dig kun til flyrejsen.
De mange sager de har er jo for det meste fordi folk bliver snydt med hotellet og lignende.
Men god tur da.
Oprettet af jesperfrb d. 06/01-2008 00:49
#13
Ja, jeg har lige været om bord i 2 af de fly de bruger, og jeg skal ikke flyve med dem, det er jo ren kvægtransport

Men selvfølige, er der mange penge og spare, og kan man folde sig selv sammen i flyvetiden, så går det vel nok! Bare ikke for mig

Oprettet af
JWOLFF d. 06/01-2008 00:50
#14
Jeg rejste også 10 dage i december med Tyrkiet eksperten, og for kun 2700 T/R. Er 186 vejer 90 kg. og sad fornuftigt.
Oprettet af
yeya d. 06/01-2008 08:40
#15
saa er du jo blevet FED Jan!!!

