Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Få nye Thaivenner!

Oprettet af surin d. 03/10-2004 13:40
#1

jeg ser negativt på de dårlige thaipiger og kun dem for det irretere mig at de skal ødelægge det for alle de andre gode piger som kommer til landet for at leve et godt liv

Oprettet af jager d. 03/10-2004 13:59
#2

men det er desværre ikke sådan du omtaler dem, du generalisere, og giver udtryk for at alle thai piger er ludere

jager

Oprettet af surin d. 03/10-2004 14:01
#3

nej jeg generaliserer ikke læs hvad jeg skriver
mange ikke alle