Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Stable Lodge Bangkok oelpriser

Oprettet af pdrhan d. 22/08-2008 16:38
#1

1500THB for et værelse ...er det ikke billigt??Grin

Oprettet af Big-Viking d. 22/08-2008 16:50
#2

pdrhan skrev:
1500THB for et værelse ...er det ikke billigt??Grin


Alt er relativt. Men mener stadig at til den pris skal tingene være i orden. Jeg selv betaler en del mere på et andet hotel, når jeg besøger BKK, men der er tingene også 100% i orden.

Oprettet af Big-Viking d. 22/08-2008 16:54
#3

kanut skrev:
Jeg sover fint i stable lodge´s sengeGrin, og når jeg ikke sover sidder jeg som regel på altanen og bælle ølGrin, og jeg er bestemt ikke nem at gøre tilfreds, jeg hygger mig bare på Stable lodge, og det har jeg gjort i de sidste 20 år, og det bliver jeg ved med ( og så har jeg jo råd til detGrin


Hyg du dig bare videre. Nogen skal jo være tilfreds med Stable Lodge, ellers kunne Steffan og Jørgen jo ligeså godt dreje nøglen i..
Jeg kommer der kun for at møde venner som jeg har kendt i en årrække.Spiser der ikke mere efter jeg var mega syg efter deres BBQ..

Oprettet af kanut d. 22/08-2008 17:00
#4

Jeg har aldrig spist på Stable Lodge, så jeg ved ikke noget om deres mad, jeg spiser helst på Suda Restaurant, på Sukhumvit Soi 14, og det tror jeg bestemt ikke er noget for dig Big-viking, jeg tror ikke at det er fint nok Grin derimod er det ikke dyrt Grin

Oprettet af Big-Viking d. 22/08-2008 17:02
#5

kanut.

Kan godt forstå at du spiser henne ved kineserkonen på soi 14, det gør jeg selv engang imellem. God og billig mad.

Oprettet af kanut d. 22/08-2008 17:04
#6

Okay, så kan vi da blive enige om noget,Grin

Oprettet af Jesse James d. 22/08-2008 17:08
#7

Her i Sattahip betaler vi på den lokale Bar og spisested 25 Bath for en Leo dåse øl. !!

Oprettet af pdrhan d. 22/08-2008 17:26
#8

Big-Viking skrev:
pdrhan skrev:
1500THB for et værelse ...er det ikke billigt??Grin


Alt er relativt. Men mener stadig at til den pris skal tingene være i orden. Jeg selv betaler en del mere på et andet hotel, når jeg besøger BKK, men der er tingene også 100% i orden.


Betaler også selv mere end 1500THB når vi er i BKK - jeg skal sgu også ha´at tingene er iorden og alt fungerer....Wink

Oprettet af Jesse James d. 22/08-2008 17:49
#9

På Chr 4 og Copenhagen Bar i Pattaya betaler vi for en flaske øl 60 Bath.

Oprettet af BAKMAND d. 22/08-2008 18:08
#10

PDRHAN
Vi har set at du har midler til at flyve Singapore og bo dyrt.
Men vi er stadig nogle der kan nøjes med et rum til 1000 bath.
Skiv hvis du har noget nyt eller et godt og billigt tip.
du behøver ikke skrive at du bor og flyver dyrere end os andre

Oprettet af thaikurt1 d. 22/08-2008 18:38
#11

Har været i Bangkok mange gang med har nu aldrig spiste på Stable Lodge.

Oprettet af pdrhan d. 22/08-2008 18:44
#12

BAKMAND skrev:
PDRHAN
Vi har set at du har midler til at flyve Singapore og bo dyrt.
Men vi er stadig nogle der kan nøjes med et rum til 1000 bath.
Skiv hvis du har noget nyt eller et godt og billigt tip.
du behøver ikke skrive at du bor og flyver dyrere end os andre


Rolig nu BAKMAND.....du skal nok få nogle indput.....jeg bor skam ikke dyrt , det er billigt i min terminologi..Vi er altid 3 eller 4 personer der er afsted og vi vil meget gerne være sammen når vi er på ferie - det kræver jo lidt af hotelværelset´s størrelse - som regel en 2v lejlighed eller en stor suite hvor vi alle kan være - derfor ønsker jeg - og har intet imod det - at betale for det! Og ..., at jeg flyver Singapore Airlines , har absolut INTET med prisen at gøre...Wink kan godt anbefale dig et godt og billigt hotel i pattaya hvor alt bare var iorden og free internet


http://pattayabay...fault.aspx

Redigeret af pdrhan d. 22/08-2008 18:50

Oprettet af Anonym Bruger d. 22/08-2008 18:45
#13

Til Thaikurt1

Du er virkelig ikke gået glip af noget,ved ikke at ha spist på stable lodge.
Det er det værste lorte mad i thailand, hvis du kan li dig selv,så lad være med at spise der.

Jeg ville også gerne bo bedre, men jeg nøjes med at bo til under 1000 baht,så er der råd til at bruge flere baht til andet.
Men jeg er sgutte misundelig på jer som har råd til at bo godt,
i har tjent jeres penge selv,og skal bruge dem som i har lyst til,vi andree er bare misundelig,bare se den bakmand, men han skulle finde sig et job,så er der råd til noget bedre.

Oprettet af Big-Viking d. 22/08-2008 21:24
#14

Thaikurt
Køb rigeligt med imodium..

Lige meget hvad man betaler så forventer man en vis standard. På Stable er værelserne under al kritik. Alt er det næsten galt med.. Og for 1500 skal det være nogenluinde service på...

Oprettet af thaikurt1 d. 23/08-2008 03:12
#15

Jeg ville aldrig betale så meget for en overnatning.

Hvorfor betale så meget for dansk mad når thaimad er lige så godt
og bedre.

Oprettet af pdrhan d. 23/08-2008 08:15
#16

Drenge!!! rolig nu...så dårlig er maden altså heller ikke på Stable , vi har spist der mange gange til stor velbehag og vi er ALDRIG blevet syge...og den service vi har fået der har været helt i top ....man har jo altid sine foretrukne steder rundt omkring , jeg kan nævne mange andre steder hvor både service og mad er af en ringere kvalitet en på Stable! Kan selv følgelig også næve et sted hvor ALT bare er i top....
RRB (Rib Room & Bar ) på toppen af Landmark Hotel....det er simpelthen de bedste bøffer jeg i mit liv har fået! Men det koster også!

Oprettet af lols d. 23/08-2008 10:01
#17

Big Wiking,
Jeg kender ikke værelserne op Stable, men har venner der har prøvet et par andre hoteller i Soi 8 i samme prisklasse (fordi Stable ofte er fyldt) og det var absolut ikke bedre værelser, Men derimod uden pool til næsten samme pris.

Kender du andre hotellet i samme prisklasse (med pool) i området som du anbefale?

Jo Landmark hotel og restaurant er nok bedre, men også helt anden prisklasse, så det syntes jeg er svært at sammenligne.

Oprettet af pdrhan d. 23/08-2008 15:12
#18

lols skrev:

Jo Landmark hotel og restaurant er nok bedre, men også helt anden prisklasse, så det syntes jeg er svært at sammenligne.

Det var INGEN sammenligning...det tåler det ikke , men en konstatering....

Oprettet af Kaosangangsteren d. 23/08-2008 16:20
#19

Man kan stadig få en stor flaske LEO ell (hesteøl) til ca. 40 bht i
7eleven det ved enhver russer :-)
Har ikke været på Stable siden 92, der var det rigtig hyggeligt, men det er jo også hyggeligt at sidde på gaden og spise nudelsuppe til 30 baht

Oprettet af Big-Viking d. 24/08-2008 21:37
#20

lols skrev:
Big Wiking,
Jeg kender ikke værelserne op Stable, men har venner der har prøvet et par andre hoteller i Soi 8 i samme prisklasse (fordi Stable ofte er fyldt) og det var absolut ikke bedre værelser, Men derimod uden pool til næsten samme pris.

Kender du andre hotellet i samme prisklasse (med pool) i området som du anbefale?

Jo Landmark hotel og restaurant er nok bedre, men også helt anden prisklasse, så det syntes jeg er svært at sammenligne.


Der er mange hoteller der både er billiger og i samme prisklasse med pool. Hvilken aner jeg ikke idet jeg bor på Landmark hver gang jeg besøger BKK. Har boet på stable engang for ca. 2 år siden ..Første, sidste og eneste gang.