Oprettet af
jpo d. 27/12-2008 11:42
#1
ejerne er de samme? hvorfor ser man saa ikke store erik mere, og saa synes jeg ikke at de danskerer der er der er saarlige flinke til at hilse paa en.
eller va er det kun mig der synes det.
deres ostemad gamle ole til ca 200 tbh er ikke altid lige god, og saa synes jeg pigerne virker sure, har kun vaare ude for en der virkede glad og smilede hel tiden, det var en liile ladyboy og man maarkede man var velkommen og han kunne huske en fra gang til gang.