Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: DK - Sverige
Oprettet af BJ d. 07/10-2009 10:06
#1
De må sgu ta sig sammen nu, og så få givet de naboer, en røvfuld!!!.

MVH.BJ
Oprettet af
styrt3 d. 09/10-2009 07:27
#2
--------> huratho
var bare lige i dårligt humør

selvfølgelig vinder vi med en enkelt pind

og så er det afsted til sydafrika med alle drengene, det blir en fed tur

Oprettet af
Chefen d. 09/10-2009 13:15
#3
Vi vinder da med hidtil usete cifre 46-0 og de tossede svenskere ( ;-) ) må svømme hjem til Malmø. 5 5 5 5

Oprettet af
abrir d. 09/10-2009 21:51
#5
total taber kamp for dk´s vedkommende

Oprettet af
FCKdk d. 10/10-2009 22:01
#6
1-0 til Danmark, blev det!!!!
Målscorer Jakob Poulsen fra AGF og nu skal danskerne
til VM i Sydafrika!!!!



Oprettet af
roald d. 10/10-2009 22:16
#7
Fortjent sejr
Oprettet af
korawan d. 10/10-2009 23:57
#8
Tillykke med det! Det var en rigtig god kamp

Oprettet af Dream d. 11/10-2009 00:49
#9
[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley026.gif[/img] is not a valid Image........

Redigeret af Dream d. 11/10-2009 00:56
Oprettet af
b_j3ns3n d. 12/10-2009 20:30
#10
fed klaphat

Oprettet af
Rasmus d. 13/10-2009 00:03
#11
Svensker er nogle dårlige tabere – journalisterne på div. dagblade her i Sverige er hvert fald. De bruger meget spalteplads på at bortforklarer svenskernes fiasko. De mener de spanske dommer var på danskernes side, dømte forkert i en ”offside” situation og hævder at bolden ikke var over baglinjen som dommerne ellers mente den var. Og så har de kvitteret med at smide landstræneren på porten.
Rasmus
