Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: DK - Sverige

Oprettet af BJ d. 07/10-2009 10:06
#1

De må sgu ta sig sammen nu, og så få givet de naboer, en røvfuld!!!.Angry
MVH.BJ

Oprettet af styrt3 d. 09/10-2009 07:27
#2

--------> huratho

var bare lige i dårligt humør Wink selvfølgelig vinder vi med en enkelt pind Wink og så er det afsted til sydafrika med alle drengene, det blir en fed tur Smile

Oprettet af Chefen d. 09/10-2009 13:15
#3

Vi vinder da med hidtil usete cifre 46-0 og de tossede svenskere ( ;-) ) må svømme hjem til Malmø. 5 5 5 5 Grin

Oprettet af sony d. 09/10-2009 16:03
#4

De er nu sjove de svenskere

http://ekstrablad...236751.ece



http://www.aftonb...5928718.ab

Oprettet af abrir d. 09/10-2009 21:51
#5

total taber kamp for dk´s vedkommende Grin

Oprettet af FCKdk d. 10/10-2009 22:01
#6

1-0 til Danmark, blev det!!!!
Målscorer Jakob Poulsen fra AGF og nu skal danskerne
til VM i Sydafrika!!!!WinkWinkWink

Oprettet af roald d. 10/10-2009 22:16
#7

Fortjent sejr

Oprettet af korawan d. 10/10-2009 23:57
#8

Tillykke med det! Det var en rigtig god kamp Smile

Oprettet af Dream d. 11/10-2009 00:49
#9

[img]http://www.nielsen.in.th/images/smiley/smiley026.gif[/img] is not a valid Image........www.ritaolesen.dk/animation/ani/klaphatte/ro_klaphat_060406_01.gif

Redigeret af Dream d. 11/10-2009 00:56

Oprettet af b_j3ns3n d. 12/10-2009 20:30
#10

fed klaphat Grin

Oprettet af Rasmus d. 13/10-2009 00:03
#11

Svensker er nogle dårlige tabere – journalisterne på div. dagblade her i Sverige er hvert fald. De bruger meget spalteplads på at bortforklarer svenskernes fiasko. De mener de spanske dommer var på danskernes side, dømte forkert i en ”offside” situation og hævder at bolden ikke var over baglinjen som dommerne ellers mente den var. Og så har de kvitteret med at smide landstræneren på porten.
Rasmus Pfft