Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: carlsberg

Oprettet af sank d. 07/12-2009 09:09
#1

Pfft ja ja Payanak jeg kan nu bedre lide Thaier og Thai Øl end Spaniakker og deres sprøjt af øl Pfft

Oprettet af Big-Viking d. 07/12-2009 17:10
#2

Hvad er San Miguel og San Miguel Light..??? Light lyder da som det rene vand..Smile

Oprettet af kanut d. 07/12-2009 18:05
#3

Carlsber og Chang er ikke lige migSad, men lao og Singha, det er godt ølWink.

Oprettet af kvindemin d. 07/12-2009 18:22
#4

tiger er gudedrikken for mig

heineken er pis

san miguel på flaske smager af sol bvrdrrr

Oprettet af roald d. 07/12-2009 19:00
#5

Holder mig til Singha når jeg er i thailand, gerne med 1 isterning eller 2, Beer lao er også en god øl

Oprettet af FCKdk d. 07/12-2009 20:49
#6

kiml skrev:
smagte en Carlsberg i Laos føj for pokker den ramte ikke mine smagløs med velbehag, Men Laobeer smagte fint,også meget billigereWink

Carlsberg og Tuborg som er brygget i udlandet. er brygget efter original opskrift, men på det lokale vand, derfor den store forskel i smagsoplevelsen!!!!Cool

Oprettet af Lung Yao d. 07/12-2009 21:56
#7

FCKdk skrev:
........................................................................................................................
Carlsberg og Tuborg som er brygget i udlandet. er brygget efter original opskrift, men på det lokale vand, derfor den store forskel i smagsoplevelsen!!!!Cool
Og HVORNÅR smager en Carlsberg bedst ?

Oprettet af Fido d. 07/12-2009 23:49
#8

Payanak skrev:
San Miguel og San Miguel Light er mine favoritter.
Det er ikke en thai øl, men det er nok derfor den er så god.
Thai øl er noget sprøjt, og fuldstændigt uden kvalitet som alt andet thailandsk Pfft


San Miguel er drikkeligt men heller ikke mere .... siden hvornår er "made in the Philippines" blevet et kvalitetsmærke ? Pfft

Sjovt nok er Singha - formaldehyd eller ej - den eneste øl jeg kan drikke i store mængder uden at få ondt i håret - det må da være grund nok Grin

Oprettet af FedeFinn d. 08/12-2009 00:02
#9

Lung Yao skrev:

Og HVORNÅR smager en Carlsberg bedst ?


HVER GANG Wink