Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: carlsberg
Oprettet af
sank d. 07/12-2009 09:09
#1

ja ja Payanak jeg kan nu bedre lide Thaier og Thai Øl end Spaniakker og deres sprøjt af øl
#2
Hvad er San Miguel og San Miguel Light..??? Light lyder da som det rene vand..

Oprettet af
kanut d. 07/12-2009 18:05
#3
Carlsber og Chang er ikke lige mig

, men lao og Singha, det er godt øl

.
Oprettet af kvindemin d. 07/12-2009 18:22
#4
tiger er gudedrikken for mig
heineken er pis
san miguel på flaske smager af sol bvrdrrr
Oprettet af
roald d. 07/12-2009 19:00
#5
Holder mig til Singha når jeg er i thailand, gerne med 1 isterning eller 2, Beer lao er også en god øl
Oprettet af
FCKdk d. 07/12-2009 20:49
#6
kiml skrev:
smagte en Carlsberg i Laos føj for pokker den ramte ikke mine smagløs med velbehag, Men Laobeer smagte fint,også meget billigere

Carlsberg og Tuborg som er brygget i udlandet. er brygget efter original opskrift, men på det lokale vand, derfor den store forskel i smagsoplevelsen!!!!

Oprettet af
Lung Yao d. 07/12-2009 21:56
#7
FCKdk skrev:
........................................................................................................................
Carlsberg og Tuborg som er brygget i udlandet. er brygget efter original opskrift, men på det lokale vand, derfor den store forskel i smagsoplevelsen!!!!

Og HVORNÅR smager en Carlsberg bedst ?
Oprettet af
Fido d. 07/12-2009 23:49
#8
Payanak skrev:
San Miguel og San Miguel Light er mine favoritter.
Det er ikke en thai øl, men det er nok derfor den er så god.
Thai øl er noget sprøjt, og fuldstændigt uden kvalitet som alt andet thailandsk

San Miguel er drikkeligt men heller ikke mere .... siden hvornår er "made in the Philippines" blevet et kvalitetsmærke ?
Sjovt nok er Singha - formaldehyd eller ej - den eneste øl jeg kan drikke i store mængder uden at få ondt i håret - det må da være grund nok

Oprettet af FedeFinn d. 08/12-2009 00:02
#9
Lung Yao skrev:
Og HVORNÅR smager en Carlsberg bedst ?
HVER GANG 