Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Nu skal det være

Oprettet af Dream d. 27/12-2009 23:54
#1

Eller naermere et skridt.

Oprettet af Dream d. 28/12-2009 06:23
#2

Painter.

Som du kan laese skulle det ikke vaere umuligt at moede en soed kvinde.

Jeg moedte selv min kone over MSN, vi chattede med webcam i ca. 6 mdr. og saa flyttede jeg til Thailand.........Smile

Oprettet af painter d. 28/12-2009 06:40
#3

Nu ved jeg ikke hvor seriøse alle der svarer her er,,,,men når man skriver at man er et skridt videre,og DET kan misfotolkes,så er det vist så som så med seriøsiteten for nogles vedkommende,,eller var det et forgæves forsøg på at være morsom ???
Nej for mit vedkommende kunne jeg ikke se mig selv som sexturist eller lign.
Der findes jo altså seriøs danske fyre der søger en sød pige fra andre lande for at skabe et seriøst forhold, og jeg er en af dem.

Oprettet af Dream d. 28/12-2009 06:52
#4

Vi er skam serioese her..........men vi er nogen der ogsaa kan joke lidt, altsaa paa en positiv maade..........

Dejligt at hoere at du er serioes.......saa lykkes det for dig.....Wink

Oprettet af hfb d. 28/12-2009 07:04
#5

painter skrev:
Nu ved jeg ikke hvor seriøse alle der svarer her er,,,,men når man skriver at man er et skridt videre,og DET kan misfotolkes,så er det vist så som så med seriøsiteten for nogles vedkommende,,eller var det et forgæves forsøg på at være morsom ???
Nej for mit vedkommende kunne jeg ikke se mig selv som sexturist eller lign.
Der findes jo altså seriøs danske fyre der søger en sød pige fra andre lande for at skabe et seriøst forhold, og jeg er en af dem.


De mindre seriøse svar må du forsøge at hoppe over Frown

Som nogen har skrevet til dig prøv internettet. Der findes mange dating sider. Da jeg søgte var der en del useriøs imellem dem der kontaktede en / dem man kontakter. Det finder du hurtigt ud af.
Personligt synes jeg de mest seriøse er dem der kommer ude fra landet langt væk fra turistområderne. Men det er jo selvfølgelig smag og behag.....

Oprettet af painter d. 28/12-2009 07:57
#6

Ja der findes brodne kar alle vejne.
Jeg har fulgt et råd som jeg fik her har oprettet en profil på ThaiKisses,og har fået kontakt til en pige fra BaWinknkok,hun virker seriøs ,fast job osv. men det er jo lidt svært at gennemskue tingenes rette sammenhæg,,og også for hende selvfølgelig,men tager en dag ad gangen så må jeg se hvor vinden fører mig hen,,,

Oprettet af hfb d. 28/12-2009 08:10
#7

Du må hoppe ud i det og følge din mavefornemmelse Smile

Brug en masse tid på at skrive og snakke med hende, og du vil finde ud af om hun er seriøs eller ej...

Oprettet af FCKdk d. 28/12-2009 08:57
#8

Painter---->
Som et tidligere raad sagde, skal Du tage til Pattaya, saa
kan Du i hvertilfaelde finde ud af om det er en saadan model
Du vil have fat i!!!!

Tag saa et helt 3de sted hen og find en der ikke er saa pengefikseret!!!!

I Nordvest-Thailand er pigerne skoent lyse i huden!
I Korat, Isaan er alle landkyllingerne, uden den store uddannelse!
Sydpaa er pigerne dejligt moerke og taler med en skoen syngende
dialekt!Cool

Held og lykke, Painter og godt nytaar( til jer allesammen)

Oprettet af painter d. 28/12-2009 09:06
#9

Hold kæ...i er sku bare alletiders,,,dejligt at folk gider hjælp en ,når man nu har fået mod på at kaste sig ud i det og forfølge drømmen,,
Håber i alle får et rigtig godt nytår,,.Jeg roder rundt i alle de gode råd jeg har fået,og skal da vist lige ha styr på hvilken vej jeg skal gå,,,,,men ET er sikkert,,jeg følger min mavefornemmelse,,,,det må være det bedste,,gå langsomt frem,,,,vil ikke brænde fingrene,,,,Smile

Oprettet af thaikurt1 d. 28/12-2009 09:37
#10

ABEKATTEN skrev:
Selvfølgelig kan man finde en ordentlig pige i Pattaya, det er ligeså nemt som at finde den berømte nål i høstakken.
Hillary i "Heart to Heart" brevkassen i Pattaya Mail, skriver ca. 10 gange om året: " Man tager sgu da ikke til Pattaya eller et andet turiststed for at finde en thaikone".Angry


Det kan jeg ikke give dig ret i ABEKATTEN at man ikke kan finde en thaikone i Pattaya.Sad

Min kone fandet jeg i Pattaya og har nu to dejlig børn sammen med hende.Grin

At de er svære at finde vil jeg give dig ret i men hvis man man er heldig og se sig godt for kan det god lade sig gøre at finde en thaikone i Pattaya. Wink

Oprettet af b_j3ns3n d. 28/12-2009 11:14
#11

ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya.
men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på

Oprettet af AL 48 d. 28/12-2009 11:30
#12

Hej Painter.
Dette er helt seriøst. Vi (min kone og jeg) har 2 24-årige damer "på lager" fra vores omgangskreds. De søger begge en mand på 35-45år. Bor i NaKlang (nordøst Thailand ca. 540km. fra Bangkok), og har garanteret aldrig været i Pattaya eller andre interessante steder. Det er virkelig 2 søde Thai-ladies, som er virkelig seriøse. Prøv at skrive:
Og godt nytår til alle.Wink

Oprettet af vandango d. 28/12-2009 12:57
#13

b_j3ns3n skrev:
ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya.
men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på


Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya.
De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya.
Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden.
Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest.
Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur.

Oprettet af Big-Viking d. 28/12-2009 13:00
#14

Om det er en GoGo-bar eller beer-bar i Pattaya eller et andet sted, så er faktum det samme... Penge er hvad de søger. Ikke dermed sagt at der ikke findes nogle der er ude efter kærlighed og farang.. Men i mine øjne er det bedste sted at finde sin kone på nettet. Men igen, så vær forsigtig..

Oprettet af Dream d. 28/12-2009 13:41
#15

vandango skrev:
b_j3ns3n skrev:
ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya.
men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på


Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya.
De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya.
Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden.
Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest.
Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur.



Go'morn Phandango............Grin

Oprettet af blume d. 28/12-2009 13:45
#16

He he Suk
Jeg vejrer en lidt negativ stemning her?
Shock
Venlig hilsen fra Fyn
blume

Oprettet af Dream d. 28/12-2009 13:49
#17

Nae nej, men jeg er ogsaa kommet i Patty i 10 aar inde jeg moedte Ning.Wink

ps. er lige blevet testet for HIV = NEGATIV.........Smile

Redigeret af Dream d. 28/12-2009 13:50

Oprettet af vandango d. 28/12-2009 13:54
#18

Dream skrev:
vandango skrev:
b_j3ns3n skrev:
ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya.
men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på


Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya.
De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya.
Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden.
Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest.
Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur.



Go'morn Phandango............Grin


G'morn SUK. Kigger snart forbi i min Fortuner.... Pfft

Oprettet af Dream d. 28/12-2009 13:56
#19

Jeg saetter vand over til oel .............Pfft

Oprettet af blume d. 28/12-2009 14:05
#20

Suk
Tillykke med testen, så ingen grund til bekymring, ja du har været lidt stille på det sidste, måske bange for udrensningen, hmm hmm Shock
Venlig hilsen fra Odense
blume