Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Det ny design-Forandring fryder!
Oprettet af
cesse d. 20/01-2010 23:48
#1
Kære Kim
Jeg tror at der er mange af os der har dårlige øjne så en stører skrift vil være skønt at have på forhånd tak
Hilsen Cesse
Oprettet af
b_j3ns3n d. 20/01-2010 23:59
#2
det hjalp meget.
mine "dårlige" øjne kan følge bedre med nu, så det bare knolden der halter bagud

Oprettet af
b_j3ns3n d. 21/01-2010 00:02
#3
cesse skrev:
Kære Kim
Jeg tror at der er mange af os der har dårlige øjne så en stører skrift vil være skønt at have på forhånd tak
Hilsen Cesse
jeg tror det lige er sket, mens jeg lavede et indlæg.. men jeg er squ ikke sikker, måske det bare er mine øjne der løber om hjørner med mig

Oprettet af
b_j3ns3n d. 21/01-2010 00:50
#4
man sparker da ikke til en mand der ligger ned

Oprettet af
VIP d. 21/01-2010 03:01
#5
Webmaster skrev:
Har også fjernet de "bjælker" i højre og venstre side.
Håber i øvrigt at siden er lidt hurtigere at hente for jer i Thailand med de langsomme forbindelser.
Siden bliver fint hentet her i Thailand. Og det hjalp med den nye skriftfarve. Dog er baggrunden stadig en anelse for lys.
En lidt større brødskrift (som tdl.?) ville også hjælpe. Ups! Ser lige at skriften på mit indlæg er større end din skrift.
Har du rettet det?
Et ønske. Kan du ikke sætte bindestreg mellem side tallene? (1-2-3 osv.) eller lave mellemrum. Som tidligere? Så er chancen
for at ramme det rigtige tal ved sideskift større. Tak
Redigeret af
VIP d. 21/01-2010 03:05
Oprettet af jesperfrb d. 21/01-2010 03:19
#6
Kan kun melde mig under fanen med side tal! De er svære at ramme!
Og syntes også at baggrunden kunne ned tones bare lidt!
Redigeret af jesperfrb d. 21/01-2010 03:20
Oprettet af hfb d. 21/01-2010 03:36
#7
Webmaster skrev:
Har hældt lidt mere sort i skriftfarven. Håber den er lettere at læse nu.
Ang. Smileys, vil lige overveje det.
Det hjalp på det
Kan den sorte farve ikke blive ligesom når man skriver et indlæg (under svar på indlæg) ?
Øjjjj hvor er vi krævende

Redigeret af hfb d. 21/01-2010 03:38
Oprettet af
Stampe d. 21/01-2010 06:59
#8
Ja se nu er det betydeligt bedre
#9
Nu er det helt fint med den sorte skrift,mange tak Webmaster.
#10
Tak Webmaster! - det hjalp en smule, men farve og skriftstørrelse er stadig et problem for os lidt ældre og svagtseende...
#11
Det nye design ser fint ud
Oprettet af
LC d. 21/01-2010 16:46
#12
Tak for hintet med skriftstørrelsen Pilgrim
det gør alting lettere
mvh LC
Oprettet af
TG950 d. 21/01-2010 19:13
#13
baggrunden er alt for lys, lige en anelse mørkere tak.
debat menuen tilbage til det gammle med de
blå prikker.
Redigeret af
TG950 d. 21/01-2010 19:16
Oprettet af jesperfrb d. 21/01-2010 22:33
#14
Takker mange gange for det med side tallet!
Syntes siden er rigtig flot!
Oprettet af
b_j3ns3n d. 31/01-2010 09:56
#15
så bliver det ikke bedre..

kan godt lide den nye blanding du har lavet web..
thums up

så skulle du bare lige overveje nogle flere smiley´s
Redigeret af
b_j3ns3n d. 31/01-2010 09:57
Oprettet af
FCKdk d. 31/01-2010 12:15
#16
b_j3ns3n skrev:
så bliver det ikke bedre..

kan godt lide den nye blanding du har lavet web..
thums up

så skulle du bare lige overveje nogle flere smiley´s
Ja Jeg bliver simpelthen nød til at gentage hvad
b_j3ns3n sagde:
så bliver det ikke bedre..

kan godt lide den nye blanding du har lavet web..
thums up
så skulle du bare lige overveje nogle flere smiley´s
Tusind tak, Webmaster!!!!

Oprettet af Anonym Bruger d. 31/01-2010 12:43
#17
Ok jeg gir mig


det nye kan jeg sagtens leve med, og læse det kan jeg også uden at få ondt i

Ok måske flere smileys, men undskyld WEB, du ved folk bliver aldrig helt tilfredse, men du gør da et godt stykke arbejde, tak for det og ha en go søndag.
MVH NID.
#18
Tommelfingeren op her fra med det nuværende design.

Oprettet af
kylling d. 31/01-2010 16:25
#19
Enig et rigtigt flot design


Oprettet af
Thai72 d. 31/01-2010 21:24
#20
Jeg må også sige at dette layout/design sidder lige i skabet.
Sådan!