Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Visa runners

Oprettet af MisterM d. 19/08-2005 16:42
#1

jesper_dk skrev:
Hej falang Yao.
Jeg troede at man skulle betale 20.000 hver måned man lavede "visarun" og,hvis man ikke har de 20.000 kunne det jo være at man skulle blive hjemme i sikre Danmark Grin
Jeg overvejer meget at bosætte mig i Thailand derfor synes jeg det lød dyrt, hvis man skulle betale 20.000 hver måned.
Jesper_dk


Hej jesper_dkGrin

Nu skal jeg nok vaere venlig og ikke negativGrin

Med dit kendskab til Thailand skal du ikke betaenke dig paa at bosaette dig i ThailandGrin Du vil vaere MEGET velkommenGrin

Oprettet af Robert Kronberg d. 31/08-2005 18:22
#2

Visa-runs fra Pattaya er billigst til Cambodia.

Hilsen, Robert

Redigeret af Robert Kronberg d. 31/08-2005 18:22