Oprettet af MisterM d. 19/08-2005 16:42
#1
jesper_dk skrev:
Hej falang Yao.
Jeg troede at man skulle betale 20.000 hver måned man lavede "visarun" og,hvis man ikke har de 20.000 kunne det jo være at man skulle blive hjemme i sikre Danmark

Jeg overvejer meget at bosætte mig i Thailand derfor synes jeg det lød dyrt, hvis man skulle betale 20.000 hver måned.
Jesper_dk
Hej jesper_dk
Nu skal jeg nok vaere venlig og ikke negativ
Med dit kendskab til Thailand skal du ikke betaenke dig paa at bosaette dig i Thailand

Du vil vaere MEGET velkommen
