Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Derhjemme i den dejlige landsby
#1
Hej,
Min kone var 22 år og gik på Bangkok Universitet, da jeg mødte hende, så det er ikke alle, der er fraskilte, har børn og er over 25...
Hilsen, Robert
Oprettet af
rinpoche d. 26/09-2005 22:13
#2
Hej Christian,
Well, Their Loss!
Dette er som du selv siger omstændigheder, og at du så mødte din smukke kone, det er deres tab
rinpoche
Oprettet af Suk Rak Ning d. 26/09-2005 22:18
#3

Jeg mødte Kanchalee da hun var 30, hun har da aldrig været gift og hun har da heller ingen børn, så slå lige proppen i med det der P..
Suk.

Oprettet af
rinpoche d. 27/09-2005 10:35
#4
KronbergTH skrev:
Hej,
Min kone var 22 år og gik på Bangkok Universitet, da jeg mødte hende, så det er ikke alle, der er fraskilte, har børn og er over 25...
Hilsen, Robert
Hej Robert,
Nej selvfølgelig ikke, jeg ser blot det mønster blandt mange dansk/thai forhold her i landet, der var fornylig en poll her på forsiden, jeg mener at kunne huske at ca. halvdelen havde et eller flere børn i forvejen.
Jeg ville da absolut også tro at det åbner muligheder for at træffe piger der ikke tilhører nogen af disse 3 grupperinger, når man bor i Thailand.
mvh
rinpoche
Oprettet af
rinpoche d. 27/09-2005 10:40
#5
Suk skrev:

Jeg mødte Kanchalee da hun var 30, hun har da aldrig været gift og hun har da heller ingen børn, så slå lige proppen i med det der P..
Suk.

Du læser min post forkert eller også udtrykte jeg mig uklart:
Jeg ser mange kvinder i thai/farang forhold tilhøre
een af de nævnte kategorier.
Din kæreste var 30, da du mødte hende altså Kategori 2)
rinpoche
#6
Rinpoche hvilken katagori var din kone i da du moedte hende. Saadan midt imellem da du jo er det ene eller det andet. Jeg synes det er noget vroevl at saette folk i baas, men ioevrigt er det nu ikke helt forkert det du skriver og vel meget forstaaeligt. De flestes foerste valg vil nok altid vaere en med samme kultur baggrund, religion og sprog.
Oprettet af
rinpoche d. 27/09-2005 11:16
#7
Hej Clyde,
Ja, fair nok.
Jeg forsøger ikke at nedgøre nogle, der er jo ikke noget galt i at være hverken over 30 eller fraskilt med eller uden børn og hvad rygte angår, så "lad den der er uden skyld kaste den første sten"
Min post var ment som en modvægt til den oprindelige post, der hævdede at farang kom og snuppede de bedste piger.
Hvad min bedre halvdel angår, så er hun ikke interesseret i at jeg diskuterer hende på nettet, hvilket jeg selvfølgelig respekterer, så derfor henviser jeg kun til hende i rent generelle vendinger.
mvh
rinpoche
#8
Hej,
Hvor om alting er, så har rinpoche ret i sin påstand om mia farang generelt set.
Hilsen, Robert