Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Pas på "løse" kontakter !!!

Oprettet af chang d. 07/10-2004 18:15
#1

det kunne være Brandt at det er noget familen har forlangt altså et penge krav hvad ved jeg, men det finder du nok ud af når du næste gang kommer til thailand og skal besøge familen.Wink

men det er nok ikke lige den bedste måde at starte et forhold på med et kæmpe skænderi som er sket her, og jeg ved at familen er meget vigtig for thaier det de også her hjemme men måske ikke så meget som der nede.

men jeg håber det ender lykkeligt for dig og din kæreste.

Oprettet af surin d. 10/10-2004 13:45
#2

ja det bliver spændene at høre om hvad familien har at sige om kalamark når i næste gang skal der ned

Oprettet af surin d. 10/10-2004 13:47
#3

hej brandt hvordan er det gået fik du hentet hende igår eller måske har du slet ikke tid til os mere Sad

Oprettet af chang d. 11/10-2004 00:54
#4

ja surin ham høre vi nok ikke så meget fra de føste par uger.PfftPfft

kan godt huske hvordan da konen kom her og til mig jeg tog tre uger´s ferie og tabte mig syv kilo det var sku hårdt, selv mine arbejdsmakkerre kunne se at det havede taget meget hårdt på mig GrinGrinGrin de var flade af grin.

Oprettet af surin d. 11/10-2004 06:38
#5

7 kilo Shock det kunne jeg sku godt bruge det kunne være man skulle slifte konen udGrin men det er jo bare det med maden der er ingen der laver så god mad som hunGrinGrinGrin

Oprettet af Brandt d. 11/10-2004 09:42
#6

Heja alle sammen!!!


Yes flyet landede punktligt (til tiden), som Thai Airways er kendt for...og ingen problemer med hverken told eller politi...

Mødte en meget glad, frisk og frejdig pige...som var klar til at "udforske" Danmark....syntes dog her var lige lovligt koldt, i betragtning af der var ca. 27 grader i BKK, og ca. 13 grader i KBH...Grin

Men hun havde klogeligt lyttet til mit råd, og havde medbragt godt med varmt tøj...samt godt med Thai-krydderier (koster jo en bondegård i DK)...Smile

Nok er ligeledes en fremragende kok!!...sikken noget lækkert mad hun kan lave!!!!....Wink

Penge vil hun ikke have..(Nok come to Denmark for Heige....NOT Heige's money), så....det er åbenbart udelukket...hun vil ikke have penge, og jeg må heller ikke sende penge til familien i Thailand.....

Hun bruger PC'en med største fornøjelse (købte et Thai-keybord da jeg var i BKK), og hun er både online på MSN, og på Skype....vidste ikke hun kendte til brug af PC......Shock

Både Nok og hendes familie har "slået hånden af" både Kalamark og frue....de er totalt uforstående over de uhyrlige postulater....og når Kalamark og frue kommer til Banmai igen...har Nok's familie vist nok en "høne" at plukke med Hr. og Fru. Kalamark...Sad (godt det ikke er mig, der er i deres situation)....


Holder løbende orienteret hvordan det går Smile

Hilsen

Brandt & Nok

Oprettet af Brandt d. 11/10-2004 11:13
#7

bamsefarr skrev:
Davser Brandt
Det er dejligt at høre at hun er kommet,og er glad
MEN PAS NU LIGE PÅ DU,NÅR SÅDAN EN KOMMER HER HJEM SÅ RISIKERER DU AT BLIVE HELT UDBRANDT,i den første tid.
Hygge bamsen


Hejsa "hyggebamse"!

Det har du HELT RET I !!!GrinGrin

Pyyyhaaaa!.........

Hilsen Brandt & NokSmile

Oprettet af surin d. 11/10-2004 15:37
#8

jsh71 skrev:
Jov det gør bamses kone bare spørg bamsefarr SmileSmile

jaså så må bamse invitere på mad for ellers tro jeg ikke på detGrin

Oprettet af surin d. 11/10-2004 15:41
#9

hej brandt dejligt at høre at det går godt men pas nu på hjertet
men ellers lyder det som om du har fundet dig en fornuftig pigeGrinGrinGrin

Oprettet af isaan d. 11/10-2004 17:50
#10

hej

stod jeg og skulle finde en kone så blev det squ godt nok ikke her på siden eller på nettet Smile

vh isaanGrin

Oprettet af h d. 12/10-2004 06:59
#11

isaan godt nok kan jeg læse at brandt har haft sine problemer men som jeg læser det så lyder det som om han har fundet en god pige
jeg kan kun anbefale at finde sin kone her på siden
i dec. sidste år skrev rasmus at hans kone havde en sød venninde som gerne ville til danmark jeg sendte så en mail til rasmus som var meget behjælplig og efter lidt mail problemer fik jeg en god kontakt med pigen da tiden så kom at både hun og jeg var klar til at se hinanden så var rasmus der igen med sin hjælp og for at vi ikke skulle igennem visum møllen og dertil ventetid så lød det friskt fra rasmus så invitere jeg hende til sverige som sagt så gjort hun fik et schengevisum på kun en uge og den dag idag sidder jeg her med en dejlig kone og oven i det hele har jeg fået en god ven og kammerat i rasmus
og der har ikke været nogen regning fra hverken rasmus eller hans kone

Redigeret af h d. 12/10-2004 07:00

Oprettet af Rasmus d. 12/10-2004 17:29
#12

Tak Henrik R
Jeg bliver jo helt rørt om hjertet – men du er bestemt heller ikke snydt med Booa.
Når du skriver at det ikke har kostet dig noget, passer det ikke helt – jeg har da gjort et voldsomt indhug i din rødvinsreol.GrinGrinGrin
Rasmus

Oprettet af surin d. 12/10-2004 17:40
#13

hov hov bamse 3 indlæg efter hinanden prøver du på noget ??
men hvis du flytter fødselsdagen til nov. så skal jeg nok dukke op

Oprettet af surin d. 12/10-2004 17:42
#14

godt gået henrikr og rasmus det er sådan man gørGrinGrin

Oprettet af surin d. 12/10-2004 17:43
#15

den sidste her er bare for at drille dig bamseGrin

Oprettet af h d. 12/10-2004 18:13
#16

hej rasmus
nu var det jo ikke mig der bragte dit alkohol forbrug op men som du ved så er min rødvinshylde åben for dig det er jo heller ikke min favorit drik alligevel Grin
det er værre når du begynder på min ølkælderShockShock
har du forresten fundet ud af noget med beems fødselsdag så vi kan komme over og se på dit alkohol lagerGrin jeg skal jo i træning inden vi rejser den 31

Oprettet af surin d. 12/10-2004 19:38
#17

15,5 flasker thai-sprut hvornår skal vi komme bamsefar jeg håber ikke de er særlig gamle for de kan ikke holde så længe jeg gemte engang en flaske i ca 6 mrd og det meste af smagen var væk det var en flaske mekongSadSadSad

Oprettet af km d. 14/10-2004 08:19
#18

Hej Brandt.
Ser også frem til at tage til Ban mai, og snakker gerne med alle der kan hjælpe med at løse den gåde - om hvor balladen og de mystiske e-mail kom fra?
Forsat godt liv.
Kala

Oprettet af MisterM d. 14/10-2004 10:03
#19

Loese kontakter... Det lader til at der er mange hentydninger...Sad

Alle taler om thailandske Farmerpiger/Barpiger. Ikke et ondt ord om barpigerne. Vi ved at de fleste har taget arbejdet for at tjene lidt penge saa de kan hjaelpe familienFrown Al aere og respekt.Smile

Men der er ofte en JOKER med i spillet. En tidligere boyfriend eller hosbond! Sad

Jeg har endnu ikke set nogle skrive om de thailandske maend (ikke katoys)...Sad

Mange thailandske unge maend er vaerdiloese. De gider ikke at arbejde men elsker at foere sig frem. Gift eller ej betyder intet bare konen/kaersten kan tjene nogle penge til ham er han tilfreds.
Er der noget at sige til, at konen/kaersten forsoeger at smide ham ud og siger 'Aldrig mere en thai man'. Ofte tager hun chancen og rejser til Pattaya eller et andet sted for at finde en god mand som kan respekterer hende (hun ser ogsaa fjernsyn og droemmer om en tilvaerelse hvor hendes mand kan respektere hende). Det er der vel ikke noget galt i! Smile

Oprettet af Brandt d. 14/10-2004 14:08
#20

kalamark skrev:
Hej Brandt.
Ser også frem til at tage til Ban mai, og snakker gerne med alle der kan hjælpe med at løse den gåde - om hvor balladen og de mystiske e-mail kom fra?
Forsat godt liv.
Kala


Hej Kala's !

Er da rart at høre at i ser frem til Thailand's ferie......hvem gør ikke det!.....Smile

Vedr.: "snakker/hjælper" ELLERS TAK!!!!!!...............har haft rigeligt med "hjælp" og vi har hverken brug for/ lyst til mere "hjælp" fra din/jeres side...Shock

Det hele "kører" som det skal, og har aldrig været så godt som nu, hvor der er NO "interference" fra KBH...og derved skulle det gerne forbliveGrin...

Jo mere man "rager i en lort" jo mere "stinker det"Sad

Hav selv et fortsat godt liv...

Venligst

Brandt & รัชนก