Oprettet af surin999 d. 05/09-2006 13:31
#1
ja hvad er det der står no
money no honny
det kan lyde hårdt men sætter man ikke foden ned fra dag et så er chansen for at bliver taget i røven 1000 gange større i thailand end i danmark.
og hvis flere ville være ærlige om deres erfaringer så ville langt flere slippe for disse svindlere.