Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Stor fiasko for dansk politi i Thailand

Oprettet af Webmaster d. 03/01-2008 10:16
#1

Skal vi i henhold til reglementet ikke lige prøve at komme tilbage til trådens oprindelig indlæg ?

§7 - Hold dig til temaet i tråden.
Følg temaet i tråden, ikke strømmen. Skal du poste en indlæg, så læs venligst det første indlæg i tråden for at se hvad tråden handler om. Vær saglig og træk ikke irrelevante ting ind i debatten. Har du lyst til at skrive et indlæg for sjov skyld, så er det ikke det rette sted. Har du lyst til at skifte emne ? Så lav en ny tråd.

- Admin -

Oprettet af helge d. 03/01-2008 14:49
#2

hej bent. ja,jeg skriver med smaat til dig. takker for svaret. det var faktisk som forventet. du bliver ikke generet mere herfra. helge