#1
Skal vi i henhold til reglementet ikke lige prøve at komme tilbage til trådens oprindelig indlæg ?
§7 - Hold dig til temaet i tråden.
Følg temaet i tråden, ikke strømmen. Skal du poste en indlæg, så læs venligst det første indlæg i tråden for at se hvad tråden handler om. Vær saglig og træk ikke irrelevante ting ind i debatten. Har du lyst til at skrive et indlæg for sjov skyld, så er det ikke det rette sted. Har du lyst til at skifte emne ? Så lav en ny tråd.
- Admin -