Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Tilsvining pr Mail
Oprettet af sabai sabai d. 06/10-2009 18:40
#1
John skrev:
Ved ikke rigtig hvad det er vi skal kunne se.
Jeg har i indlæg #28 allerede fortalt at den mail adresse ikke er benyttet af et medlem her på siden.
Har lige tjekket IP# og det er heller ikke brugt at et medlem.
Det behøver nødvendigvis ikke være et medlem der har sendt den mail, alle kan jo læse tråden.
Admin.
Uanset hvormeget jeg er imod den slags mail, så er DTW ikke siden hvor IP# osv. offentliggøres.
John du har ret 100%
Og ja selvføgelig er det nok en falsk email adr.
Lad os glemme det , og komme videre i teksten .
Men et vink med en vognstang er måske ikke så tosset ? Jo sommetider kan vi sgu være lidt "dumme" nogle af os .... Men så dumme er vi sgu heller ikke !!
SKÅL..

Oprettet af BJ d. 06/10-2009 18:46
#2
ja SKÅL!

..................
MVH.BJ
Oprettet af
rinpoche d. 06/10-2009 18:48
#3
Jeg anvendte blot en brug-og-smid-væk adresse da jeg oprettede mig som medlem på dtw. Jeg har muligvis også fået ukvemsord henad vejen, men det er spildt ulejlighed, da jeg kun aflæser min primære emailadresse, som jeg ikke kunne drømme om at udlevere til andre end venner og bekendte.
Det er sørgerligt, men det er 2009
Internettet har mistet sin uskyld for længe siden.
Til BJ, kedelig email du fik fra en anonym kryster, glem det og kom videre. Ikke værd at spilde din tid på.
mvh
Oprettet af sabai sabai d. 06/10-2009 18:58
#4
BJ skrev:
ja SKÅL!

..................
MVH.BJ
BJ selv om vi i ny og næ er "lidt" uenige ... Snupper jeg sgu en bajer mere ! SKÅL.. !
Vi er dem de andre . ikke må lege med ! men vi leger med dem alligevel. Skål I SKIVET

Oprettet af sabai sabai d. 06/10-2009 19:04
#5
rinpoche skrev:
Jeg anvendte blot en brug-og-smid-væk adresse da jeg oprettede mig som medlem på dtw. Jeg har muligvis også fået ukvemsord henad vejen, men det er spildt ulejlighed, da jeg kun aflæser min primære emailadresse, som jeg ikke kunne drømme om at udlevere til andre end venner og bekendte.
Det er sørgerligt, men det er 2009
Internettet har mistet sin uskyld for længe siden.
Til BJ, kedelig email du fik fra en anonym kryster, glem det og kom videre. Ikke værd at spilde din tid på.
mvh
Ja nemlig Rin..
Hvis man er på div. forum chat sider,, brug
aldrig din personlige Email adr.
Skål .. .. må nok efterhånden en tur i kiosken ! Hik Hik

Oprettet af
rinpoche d. 06/10-2009 21:22
#6
Sikkert blot en dtw reject der forsøger at yppe kiv.
Oprettet af BJ d. 08/10-2009 07:32
#7
Riverkwai skrev:
bj.køb nogle fuglefrø eller ring til din mor.det bare min mening.vi høre og læser det hver dag-

Hvordan syntes du delv du har det?
Oprettet af
HJB d. 08/10-2009 08:14
#8
Er det ikke den korrekte person (HJB eller HFB ) undskylder jeg mange gange for at have brugt dit/jeres navn i denne sammenhaeng.
Bland VENLIGST mig uden om dette!!!!!........ den slags metoder anser jeg værende for ligeså svinsk, som i andre gør.
MVH
HJB
Oprettet af hfb d. 08/10-2009 08:26
#9
kennyhawk skrev:
Nu gaetter jeg lige, men er tilsvineren HJB eller HFB ?
Tror forresten det er den samme person begge alias, men det for saa vidt det samme..
Og hvad med dig webmaster.. Har du ikke noget at sige Ang dette emne offentligt ??
Syntes du skriver med om mange ting, og dette er da klart et emne du boer vaere sandfast omkring og lade dine meninger vaere kendt.
Er det ikke den korrekte person (HJB eller HFB ) undskylder jeg mange gange for at have brugt dit/jeres navn i denne sammenhaeng.
Så kan du godt begynde at undskylle.

Jeg har ET bruger navn her på siden, hvad også du kan få Administratorerne til at bekræfte.
Venligst bland mig uden for. TAK !!!!!!!!!!!
Jeg forstår ikke dine antydninger!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oprettet af BJ d. 08/10-2009 08:31
#10
HJB skrev:
Er det ikke den korrekte person (HJB eller HFB ) undskylder jeg mange gange for at have brugt dit/jeres navn i denne sammenhaeng.
Bland VENLIGST mig uden om dette!!!!!........ den slags metoder anser jeg værende for ligeså svinsk, som i andre gør.
MVH
HJB
Rolig begge to, manden er fundet, der er ingen af jer der er mistænkt, så bare rolig
MVH.BJ
Oprettet af BJ d. 08/10-2009 08:35
#11
Ezal skrev:
BJ hvor er det blevet skrevet til dig? husk du ikke må offentligøre PM
Du mener sikkert PB'er men det var det heller ikke, det var på min Private E-mailadresse, og
den E-mail har været ofentliggjort ja.
Men ikke nogen PB'er.
Men sådan et svin skal bare ned med nakken hurtigst muligt.
MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 08/10-2009 08:39
Oprettet af
paulsenp d. 08/10-2009 09:02
#12
Ezal skrev:
BJ hvor er det blevet skrevet til dig? husk du ikke må offentligøre PM
Det står godt nok i reglementet, at PB'er ikke må offentliggøres, men det er der tilsyneladende enkelte, der opfatter som en chance til at svine andre til, uden risiko for at de bagefter bliver konfronteret med deres udtalelser.
Oprettet af BJ d. 08/10-2009 10:06
#13
Ezal skrev:
BJ skrev:
Riverkwai skrev:
bj.køb nogle fuglefrø eller ring til din mor.det bare min mening.vi høre og læser det hver dag-

Hvordan syntes du delv du har det?
jamen hvor har han skrevet det?
og hvordan fandt du ud af hvem det var?
Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden.
Da det kan misbruges.
MVH.BJ
Oprettet af BJ d. 08/10-2009 10:28
#14
IDIOTEN har gjort det igen, jeg har lige fået en mail mere, og personen har sin daglige gang her på DTW
for han har bla gengivet Riwerkwai's indlæg. men sender jeg ham et mailsvar acceptere Hotymail automatisk afsenderen som
afsender der er tillid til og det skal den ikke
Forpulede stoder!!!!!!!!!!!!!!



MVH.BJ
Redigeret af BJ d. 08/10-2009 10:28
Oprettet af Dream d. 08/10-2009 10:33
#15
Jo mere du hidser dig op, jo flere mail vil du sikkert faa.
Ignorere fjolset...........
Oprettet af BJ d. 08/10-2009 10:37
#16
ja du har sikkert ret men det er sgu svært, jeg har aldrig mødt eller set vedkomende.
Hvad fanden har jeg gjort?...Svinet
MVH.BJ
#17
Det kan være du har skrevet noget som han ikke er enig med dig i og derfor bruge han den måde til at svine dig til.
Jeg vil hele ikke finde mig i at blevet svine til at nogen man ikke kender
Oprettet af
VIP d. 08/10-2009 10:45
#18
Til BJ!
Jo mere du skriver om episoden(erne), jo mere interessant, føler personen sig. Luk ned og glem det hele...
Oprettet af BJ d. 08/10-2009 10:48
#19
Jahh.....jeg skal nok prøve! Manden må jo være psykisk-syg
MVH.BJ
Oprettet af BJ d. 08/10-2009 10:59
#20
Jamen jeg ved ikke hvordan jeg blokere på hotmail for der er kun en gruppe der heder uøsket mails
men selvom flytter ham derover kan det være der kommer flere aligevel
det har jeg prøvet før med noget reklame der blev ved med at dukke op!
Så jeg er sgu på herens mark hvad det angår.
MVH.BJ