Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: At køre med bathbus i Pattaya.
#1
jensjorgen1999 skrev:
Hvordan foregår det i praksis, når man vil køre med bath bus (song thaew) i Pattaya? I hvilke gader kører de? Hvad koster det typisk?
Så-så, lad os lige få den gode tone tilbage og lad os koncentrere os om det oprindelig indlæg i tråden. Se citatet.
Oprettet af
Djengis d. 16/10-2009 13:06
#2
Webmaster skrev:
jensjorgen1999 skrev:
Hvordan foregår det i praksis, når man vil køre med bath bus (song thaew) i Pattaya? I hvilke gader kører de? Hvad koster det typisk?
Så-så, lad os lige få den gode tone tilbage og lad os koncentrere os om det oprindelig indlæg i tråden. Se citatet.
De kører af nogle forskellige ruten, men den primære jeg fx benytter kørere fra Jomtien Beach (den hvor busserne fra Bangkok stopper) og ind til city - kører af 2. road og ender nede på beachroad igen for så at kører retur.
Men fortæl hvor du skal bo - nok lidt nemmere så
Koster 10 bath (men man er altid velkommen til at betale mere)
Oprettet af JD d. 16/10-2009 13:45
#3
Jeg må sige at det er imponerende billigt, og det fungerer vel udmærket?
De ku' lære noget på Phuket, de røvere og banditter dernede..
JD
PS: Skeptiker, jeg forstår din harme, men Thailand ligger som "det" har redt. Der skal en social revolution til førend der kommer noget der bare ligner retfærdighed og lige muligheder for alle.
Oprettet af FedeFinn d. 16/10-2009 14:31
#4
JD skrev:
JD
PS: Skeptiker, jeg forstår din harme, men Thailand ligger som "det" har redt. Der skal en social revolution til førend der kommer noget der bare ligner retfærdighed og lige muligheder for alle.
JD
Nu er jeg forvirret på rimelig høj niveau, hvordan kan du forstå en anden brugers harme over, at vi er nogle der ikke ønsker at betale mere for en varen end prisen er ???
Men du har måske også for vane altid at betale mere for dine indkøb end du skal ?
Det er squ ikke mig der bestemmer priserne i thailand, men det er squ da mig der bestemmer, om JEG vil betale mere for en vare end jeg skal.
Og det uden hensyntagen til at en anden bruge skal be mig om at søge hjælp, eller mene jeg er korpulent, hvilken han i øvrigt IKKE aner en skid om, om jeg er.
Oprettet af JD d. 16/10-2009 15:05
#5
FF:
Der må være noget der er smuttet for dig i oversættelsen:
Min forståelse og harme drejer sig om hvorfor det er nødvendigt for Thai'er at kopiere hinanden i det uendelige, således at der er for mange songtaew's, taxi's, møntvaski's, kopi/print/net shop'is, samt alt muligt andet skrammel og ragelse der sådan ikke er opstået pga. af skabertrang og kreativitet, men mere af en indskrænket og vanemæssig tankegang. Harmen gælder også den beskidt-rige styrende overklasse i Thailand, der med Orwelsk'is djævelskab og jernhånd holder pøblen og hoben hen i dorsk uvidenhed, med det resultat at der kopieres og plagieres i det uendelige.
Godt for "Euro-trash" turister som dig selv, der kan få billig transport, sprut og f*sse, og samtidig brokke sig over det!
At de så prøver at snyde sig til en gevinst ved at charge dig mere, må du selv sætte en stopper for...
JD
Oprettet af Dream d. 16/10-2009 15:38
#6
Det var jo netop billig f*sse Mr. Fatman ikke kunne faa..

Oprettet af sabai sabai d. 16/10-2009 15:47
#7
FedeFinn skrev:
Skeptikeren skrev:
FedeFinn (sikke et navn at rende rundt med) du er en kyniker af de værste, har ikke forstået en skid, ej heller i denne tråd, Alt hvad du skriver er gennesyret af sortsyn til alt og allle, tror du hader din krop. Søg dog hjælp mand!
Skeptikeren, lige kommet hjem fra en våd tur igennem Pattaya, og der kommer mere regn senere på dagen og i nat
Jo gu har jeg forstået dit budskab, at du har skideondt af din tegning til svoger, og du vil ha andre til at betale mere, end hvad prisen på grisen er.
Hvorfor finder du ikke et andet sted og tude over, vi er nogen der betaler, hvad prisen på grisen er. Skal jeg betale mere end hvad prisen er, så er det når JEG synes det, og ikke en eller anden latterlig thaichauffør synes det. Det budskab burde selv du kunne forstå og acceptere.
Kan du ikke tåle det uden at begynde at blive personlig, så skrid da herfra igen. (klaphatikon)
Hmmmm......Finn 5 fejl !

Oprettet af JD d. 16/10-2009 15:51
#8
Dream skrev:
Det var jo netop billig f*sse Mr. Fatman ikke kunne faa..

Nåja, det var da en smutter...
Nok pga. mit kroniske Jai ron.
JD
Redigeret af JD d. 16/10-2009 15:52
Oprettet af FedeFinn d. 16/10-2009 17:00
#9
Dream skrev:
Det var jo netop billig f*sse Mr. Fatman ikke kunne faa..

Jo jo Dream din kone kunne ikke lade mig være, så hende fik jeg endda gratis, men tror du jeg gad....
Redigeret af FedeFinn d. 16/10-2009 17:01
Oprettet af FedeFinn d. 16/10-2009 17:07
#10
JD skrev:
FF
Godt for "Euro-trash" turister som dig selv, der kan få billig transport, sprut og f*sse, og samtidig brokke sig over det!
At de så prøver at snyde sig til en gevinst ved at charge dig mere, må du selv sætte en stopper for...
JD
Tror der er noget, der er smuttet for DIG, jeg brokker mig IKKE over priserne, men over at der er en eller andens skeptiker, der har så pisse ondt i røven over, at man ikke vil snyde til at betale mere end varen koster.
Hvis du JD for din pension vil lege BIG.SPENDER, så gør du bare det.
Oprettet af
kimkingo d. 16/10-2009 18:12
#11
Var det ikke en ide at holde sig til tråden, istedet for at fortælle hvem i vil kneppe, og hvad i vil betale. Så start da en ny tråd. God weekend

Oprettet af
TG950 d. 16/10-2009 18:17
#12
kimkingo skrev:
Var det ikke en ide at holde sig til tråden, istedet for at fortælle hvem i vil kneppe, og hvad i vil betale. Så start da en ny tråd. God weekend

det var sgu nok bedre at lukke tråden.
Oprettet af
kylling d. 16/10-2009 18:42
#13
FedeFinn skrev:
Dream skrev:
Det var jo netop billig f*sse Mr. Fatman ikke kunne faa..

Jo jo Dream din kone kunne ikke lade mig være, så hende fik jeg endda gratis, men tror du jeg gad....
Det er sku da ulækker at læse om alt det bræk du skriver,men jeg kunne jo bare lade være
Fede jeg vil ikke håbe for dig at du møder SUK alias DREAM