Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: kys
Oprettet af
rinpoche d. 18/07-2005 22:21
#1
Uanset om det er thai piger i Thailand eller Danmark har de samme droemme
Thai massage er et anderkendt arbejde men hvis pigerne yder EXTRA SERVICE er det fordi hendes mand oensker penge eller hun mangler penge til hendes familie
Sikke dog en gang kategoriske postulater.
Der er ligeså mange skæbner som der er mennesker og at forsøge at generalisere på denne måde afslører kun en dyb uforstand. tsk tsk
rinpoche
Oprettet af surin999 d. 19/07-2005 13:07
#2
johnnya skrev:
surin999 skrev:
MisterM
du har meget at lære om thaisamfundet i dk
det er yderst få thaipiger der arbejder som ludere for at betale penge til deres mænd det er pigerne alt for kloge til Nej du pengene går til eget forbrug som spil, fest og disko
Nu håber jeg ikke det er "min" søde pige du omtaler som luder. du kender hende jo ikke.
HUN ER BARE SÅ DEJLIG!

MVH Johnnya
hvor jeg kommer fra der kalder man en skovl for en skovl og du skriver selv at din pige tager imod penge for en spiller og når man tager penge for en seksuel ydelse så en man en luder
det har jo intet med om du syntes at hun er sød og dejlig at gøre

Oprettet af surin999 d. 19/07-2005 13:10
#3
jager skrev:
ja så holder man også sine fødder dejligt varme, men det er altid dejligt at morgen putte
og til dig johnnya, det var vist dig selv der lige kaldte hende en luder ikke surin.
jager
jager jeg er måløs tænk at skulle opleve dig på min side jeg

jeg har sat kryds i kalenderen



Oprettet af MisterM d. 19/07-2005 16:28
#4
Kaere Surin
Nu har min soen og hans familie vaeret her i naesten 4 uger og de er meget glade for mine thai bekendte og venner

Han har ogsaa lagt mange billeder paa hans hjemmeside

Jeg har kun sendt hjemmesiden til enkelte personer her og ikke til meget negative personer som dig

Sorry Jeg oensker ikke at tale daarligt om dig

Der faktisk mange aerlige og venlige personer i Thailand
og til rinpoche: Ja du har ret men det er vanskeligt at daekke alle muligheder og skaebner i et kort svar

Redigeret af MisterM d. 19/07-2005 16:40
Oprettet af xxxx d. 20/07-2005 18:51
#5
foerst sviner du ham til .. saa skriver du..
Sorry Jeg oensker ikke at tale daarligt om dig
Kan du bestemme dig..
Om der er mange aerlige og venlige mennesker i Thailand... hmm jo der findes nogen, men der er godt nok langt imellem dem...
Og det er jo ikke bare et thai/farang relateret problem.. thaier snyder og bedrager hinanden saa det driver.....
Oprettet af surin999 d. 21/07-2005 08:30
#6
le-si skrev:
foerst sviner du ham til .. saa skriver du..
Sorry Jeg oensker ikke at tale daarligt om dig
Kan du bestemme dig..
Om der er mange aerlige og venlige mennesker i Thailand... hmm jo der findes nogen, men der er godt nok langt imellem dem...
Og det er jo ikke bare et thai/farang relateret problem.. thaier snyder og bedrager hinanden saa det driver.....
ja misterm har det desværre med at svare i øst når du spørger i vest
her er hans sidste modsigelse

Forstaa mig ret... Folk kan goere som de oensker uden jeg vil blande mig Jeg har dog min mening ogsaa



Oprettet af surin999 d. 21/07-2005 08:31
#7
iøvrigt er jeg meget nedtrykt over ikke at måtte se hans søns hjemme side



det kunne være jeg skulle lave en hjemmeside til min søn som han heller ikke må se



Oprettet af
rinpoche d. 21/07-2005 10:34
#8
God ide, så laver jeg en hjemmeside til min søn, som min søn ikke må se! Ved nærmere eftertanke en side som jeg heller ikke selv må se,
ingen må se den !
rinpoche
Oprettet af
rinpoche d. 21/07-2005 22:57
#11
Tak MM,
vi gør vores bedste.
NEJ, du må ikke se min seneste post.!
Nej, okay, det er bare pjat. Hav det godt MM.