Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Nu skal det være
Oprettet af Dream d. 28/12-2009 14:35
#1
Med det liv jeg har foert i Patty......kan det jo ikke undgaaes at en grim tanke flyver forbi i ny og nae
Tak Blume.........
Til alle......PAS PAA !!!

Redigeret af Dream d. 28/12-2009 14:39
Oprettet af Dream d. 12/01-2010 15:18
#2
[url]www.dateinasia.com[/url]
Ganske gratis.
Oprettet af Anonym Bruger d. 12/01-2010 16:01
#3
Dream skrev:
ps. er lige blevet testet for HIV = NEGATIV.........

Ja, men det er da positivt...........
Tillykke med det!
#4
Hej painter
Faldt lige over denne i Søndagsavisen (8-10/1) - kender
dem ikke og har ikke noget med dem at gøre ...
Thaipaige 23, 155, 47
Hej jeg søger en sød ærlig dansk mand 25-45 år til at dele
tilværelsen med. Jeg snakker lidt engelsk kan godt lide natur,
musik, håndarbejde, familie. Er pt. på besøg hos min kusine.
Svar venligst på dansk med tlf. og billede.
Bill.mrk. 990001005
Oprettet af Dream d. 12/01-2010 17:05
#5
Ezal.
Laes # 51 og du vil maaske kunne forstaa, det er sq da utroligt saa negative visse folk er, gaa ud og koeb noget fjams for satan......
Hvem siger ioevrigt at der var tvivl ?

Redigeret af Dream d. 12/01-2010 17:12
Oprettet af BJ d. 12/01-2010 17:22
#6
Dream skrev:
Ezal.
Laes # 51 og du vil maaske kunne forstaa, det er sq da utroligt saa negative visse folk er, gaa ud og koeb noget fjams for satan......
Hvem siger ioevrigt at der var tvivl ?

Godt svaret Dream

utroligt den mand ikke snart bliver i bedre humør
MVH.BJ
Oprettet af
thamarai d. 12/01-2010 17:47
#7
Dream skrev:
vandango skrev:
b_j3ns3n skrev:
ja ja der findes mange dårlige piger i pattaya.
men mon ikke, der også findes et par der er værd at gemme på
Jeg syntes ikke at der findes dårlige kvinder i Pattaya.
De søde "værtinder" betaler du for, vel nok den væsentligste grund til at jeg elsker "badebyen" Pattaya.
Og så er der alle de andre som blot arbejder i byen, og heller ikke har det skidt med at møde en turist med finanserne i orden.
Min aktuelle veninde har haft en beautysaloon, og er nok den Thailænder jeg kender der tjener mest.
Men ligegyldig hvad kommer du til at forsørge hende på en eller anden måde, det ligger i deres kultur.
Go'morn Phandango............

Det er min kone ogsaa (hiv neg) - jeg toer ikke.
Oprettet af
mark d. 14/01-2010 14:49
#8
Hej Painter. Hvis du er seriøst interesseret, fortjener du også optimal mulighed for at finde det helt rigtige. Der er rigtig mange fælder du falde i, og det kan gøre rigtigt ondt. Jeg har været i Thailand i 12 år, og er gift med en thailænder. Jeg vil gerne fortælle dig om mine erfaringer. Jeg kender et par piger her som er gjort af det rigtige stof. Det er helt gratis at kigge lidt på dem. Jeg kender mange der gerne vil giftes, men kun 2 der helt sikkert ikke ikke vil jorde dig.
Hvis du vil vide mere, så send mig en mail. .
Mark