Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Det ny design-Forandring fryder!
Oprettet af
Rasmus d. 31/01-2010 23:31
#1
Med den nye layout og design kan man få et ganske godt og behageligt skærmbillede, hvis man gør sig den ulejlighed at foretage nogle ganske få ændringer på sin skærm.
Et par gode tips:
Skru ned for lysstyrken og kontrasten. Har din monitor mulighed for at vise skærmen i ”soft scream mud” så gør det. Ellers forsøg at justerer monitoren således at den viser et så ”blødt” billede som muligt.
Rasmus
Oprettet af
FCKdk d. 01/02-2010 00:10
#2
Rasmus skrev:
Med den nye layout og design kan man få et ganske godt og behageligt skærmbillede, hvis man gør sig den ulejlighed at foretage nogle ganske få ændringer på sin skærm.
Et par gode tips:
Skru ned for lysstyrken og kontrasten. Har din monitor mulighed for at vise skærmen i ”soft scream mud” så gør det. Ellers forsøg at justerer monitoren således at den viser et så ”blødt” billede som muligt.
Rasmus
Nu, bruger Vi jo også andre sider....
Men det bliver vist heller ikke meget bedre????

Oprettet af
b_j3ns3n d. 01/02-2010 14:21
#3

flere smiley´s det genialt web

Redigeret af
b_j3ns3n d. 01/02-2010 14:23
Oprettet af
SteenJ d. 01/02-2010 22:21
#4
Er der ikke flere af de smileys? De kan da sætte lidt kulør på.
Især til dem der mundhugger lidt.

Oprettet af sabai sabai d. 01/02-2010 23:09
#5
Undermålere !
[img]http://smileys.smilchat.net/smileys/gros_smileys_1/gros36.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://smileys.smilchat.net/smileys/gros_smileys_1/pate00.gif[/img] is not a valid Image.
[img]http://smileys.smilchat.net/smileys/diversgros/gr5.gif[/img] is not a valid Image.
Redigeret af sabai sabai d. 01/02-2010 23:14