Bjarne skrev:
Hej Bangkoknielsen
Har du lagt mærke til, hvor vanskeligt nogle mennesker har ved at sige "nå, jamen så har du jo ret"?
Og det er ikke dig, jeg hentyder til. Måske nogle af de kloge opponnenter, som der synes at være ganske mange af i øjeblikket. Det har måske noget med den højt besungne ytringsfrihed at gøre....?
Bjarne
