Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: taxa som transfer i bangkok

Oprettet af Bjarne d. 01/02-2010 17:39
#1

Hej Bangkoknielsen

Har du lagt mærke til, hvor vanskeligt nogle mennesker har ved at sige "nå, jamen så har du jo ret"?
Og det er ikke dig, jeg hentyder til. Måske nogle af de kloge opponnenter, som der synes at være ganske mange af i øjeblikket. Det har måske noget med den højt besungne ytringsfrihed at gøre....?

BjarneRolll

Oprettet af Frank d. 01/02-2010 18:14
#2

Bjarne skrev:
Hej Bangkoknielsen

Har du lagt mærke til, hvor vanskeligt nogle mennesker har ved at sige "nå, jamen så har du jo ret"?
Og det er ikke dig, jeg hentyder til. Måske nogle af de kloge opponnenter, som der synes at være ganske mange af i øjeblikket. Det har måske noget med den højt besungne ytringsfrihed at gøre....?

BjarneRolll


Ytringsfrihed! LOL LOL

HJÆLP - ER DER EN LÆGE I NÆRHEDEN?

Oprettet af BJ d. 01/02-2010 19:16
#3

Ja ytringefriheden længe leve!
MVH.BJ