Oprettet af xxxx d. 10/11-2005 17:34
#2
Hej
Til Suk.
at nu skal de sq til Thailand og ha' noget på den dumme, så kommer de til Thailand og opføre sig mange gange dybt tåbelig
Jamen du har da fuldstaendig ret, der er ogsaa mange eksempler paa at manden er en torsk, men det var jo ikke lige emnet..
og har ingen respekt over for kvinden/kvinderne, de trækker bare den ene tusind lap op efter den anden og tror at de er guds gave til kvinden
Jamen kvinderne har en vare de saelger, derfor er de jo i bordellet. Hvad manden tror om sig selv er nok ret lige gyldigt, da det er hans penge hun vil have...
En dag bli'r de så ramt af Amor's pil og i visse tilfæde smager de så deres egen medicin ( det syntes jeg da er helt fint )
Ja men det ser vi saa forskellig paa, Jeg kan ikke se sammenlignings grundlaget.. Det foerste er ren koeb / salg af en vare.. det andet er et forhold...
hvis man altid skal være enig med sin ven så kalder jeg det nemlig ikke venskab, men røvslikkeri.
hmmm naa havde jeg formuleret mig saa daarlig.
Det er jo venner fordi de toer loefte en finger hvis de syntes man traeder ved siden af eller man har set sig blind i et eller andet og saa er det nogen gange nemmere for udeforstaaende at se en evnt. fejl etc. Og man kan droefte forskellige meninger og stadig vaere venner.
hmm ja og saa kommer det provokerende spoergsmaal..
Hvis nu du finder den hund du leder efter og bagefter erfarer at din bedste ven godt vidste at hunden var syg og slet ikke saa aegte som du havde betalt for..
Men han mente du var stor nok til selv at staa op, saa det var da dit problem at du blev snydt..
Eller din ven Mister Groen fra Dk kommer til Thailand og vil koebe et stykke jord for 500.000.. Du ved det har vaeret til salg for 250.000 de sidste 3 aar...
Han skal betale 250.000 i laere penge... For han var stor nok til at flyve til Thailand. Han kunne bare vaere blevet hjemme i soendags skolen... Naar han finder ud af det, tror du saa selv han syntes du er en god ven...
Ja ja det indledende var vedr. de kaere kvinder, men det er vel et spoergsmaal om at man hjaelper eller sig klar dig selv min ven.
Le-si
Ps. Alle som toer tage chancen er da velkommen til at kikke forbi og se hvad jeg roder med og drage nytte af de erfaringer jeg har gjort..
Saasom at fange gris.. ik os John

Det kunne ogsaa ske jeg forbarmer mig og bager en frisk franskbroed.
Redigeret af xxxx d. 10/11-2005 17:41