Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Bar i Thailand ?

Oprettet af MisterM d. 28/11-2005 11:24
#1

jager skrev:
hvis du åbner denne bar herman, så lad os høre hvordan det kommer til at gå lige som vi høre lidt fra leif og finansgeniet MisterM

jager



Jeg ved at jorn, le-si og clyde har deres egne udlaegninger og forsoeger at skyde alt nedGrin Det er okGrin Misforstaaelser og hurtige udregninger skal straks op paa d-t-w og det er da ogsaa okGrin men i skal ikke forvente yderligere bemaerkninger fra min sideGrin
I kan leve i jeres thailandGrin Og jeg har det godt hvor jeg borGrin

Glaedelig Jul til alleGrin

Har ikke lyst til at deltage i julefrokost i BangkokSad

Oprettet af rolan d. 28/11-2005 11:32
#2

mister m
jeg har tænkt det mange gange men har ikke ville sige noget
men nu kommer det altså

DU OPFØRE DIG SOM ET BARN

og glædelig jul til dig også

Oprettet af MisterM d. 28/11-2005 11:51
#3

rolan skrev:
mister m
jeg har tænkt det mange gange men har ikke ville sige noget
men nu kommer det altså

DU OPFØRE DIG SOM ET BARN

og glædelig jul til dig også


Ja tak for bemaerkningen, men jeg gider ikke mereGrinSad

Oprettet af xxxx d. 30/11-2005 08:53
#4

Hejsa
Mister M

Det kan da godt vaere det kan virke stoedende at blive sagt imod, men du kan jo deltage praecis som alle vi andre.. Men naar du poster noget som ikke rigtig har hold i virkeligheden maa du nok forvente der kommer nogle kommentarer som ikke ligefrem er rosende...

Og Rolan har jo ret hver gang du bliver sagt i mod bliver du tvaer og vil ikke mere og sletter tidligere indlaeg. En skam det kunne ellers blive sjovt.Grin
Selvfoelgelig kan det blive for groft, men saa forsvar dig ( forsoeg paa det ) hvis det er muligt.. Det er et aabent forum og alle kan komme til orde.
Vi kan alle kvaje os.. og hva saa, det primaere maa vaere at vi er voksne nok til at kunne tale sammen alligevel.
Clyde og Rolan er et par gode eksempeler, jeg har tidligere vaeret efter dem ogsaa, men det betyder jo ikke vi ikke kan udveksle meninger mere.
I min verden er der ikke plads til at baere nag, for jeg mener at det er mig selv der taber ved det. Det betyder heller ikke jeg kan vaere venner med alle, for det er jo noget helt andet.. Men dem som kender mig ved ogsaa hvad jeg staar for..

Le-si