#2
Webmaster skrev:
Jeg har nu testet PB-funktionen på min test-konto, for at finde ud af hvor i alverden der står det er en admin som har sendt en PB. Og jeg kan simpelthen ikke fremprovokere det på andre måder end hvis jeg underskriver selve beskeden som admin. Det eneste der står som afsender er medlemmets eller admin-medlemmets navn - intet er nævnt om brugerstatus.
Indtil jeg har fået klarlagt hvad der er galt er PB-funktionen deaktiveret for alle.
- Admin -
Seneste nyt i denne tråd:
http://www.dansk-...post_43663