Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Tilsvining pr Mail
Oprettet af
goldwing d. 08/10-2009 11:16
#1
BJ skrev:
ja du har sikkert ret men det er sgu svært, jeg har aldrig mødt eller set vedkomende.
Hvad fanden har jeg gjort?...Svinet
MVH.BJ
Har du tænkt lidt over hvad du kalder personen.....???
Ord som:
svinet
psykisk-syg
IDIOTEN
Mon ikke du selv skulle se lidt i bakspejlet istedet for bare at ynke dig.....
Oprettet af hfb d. 08/10-2009 13:57
#2
Nu var det mig der skrev det indlæg du taler om, og dine initialer passede med h.b. med afsenderen i den mail, der er genstand i denne debat. Jeg undskyldte i selv samme mail, skulle der være tale om en forkert person da jeg ikke har nogen forudsætninger for at vide hvem eller hvordan eller hvorledes, men gør det da glædeligt igen.

Jeg beklager mange gange, og jeg håber du i dit blødende hjerte kan finde plads til et lille smil..

Du er tilgivet

Oprettet af hfb d. 08/10-2009 14:01
#3
BJ skrev:
Jamen jeg ved ikke hvordan jeg blokere på hotmail for der er kun en gruppe der heder uøsket mails
men selvom flytter ham derover kan det være der kommer flere aligevel
det har jeg prøvet før med noget reklame der blev ved med at dukke op!
Så jeg er sgu på herens mark hvad det angår.
MVH.BJ
Hvis jeg var dig ville jeg ignorerer hans mail

Så længe du skriver om det her vil han sikkert synes det er "sjovt" at drille dig

Oprettet af FedeFinn d. 08/10-2009 14:42
#4
BJ skrev:
Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden.
Da det kan misbruges.
MVH.BJ
Hvad er dit problem så, hvis du har personoplysninger på manden.
Så forstår jeg ikke du bliver ved med at skrive om ham, kontakt ham hellere face to face, for en lille snak om det her.
Det er min erfaring, at personer der tror de kan lege smarte bag deres lille skærm, og de så opdager, at man står uden for deres dør, ja så har de ikke Gevalia kaffe hjemme til uventede gæster. Det har jeg ialfald oplevet mange gange, og jeg personlig rejser gerne det halve kongerige for en lille personlig snak, og ellers har jeg en del venner at trække på.
Oprettet af
Bjarne d. 08/10-2009 16:47
#5
Ærlig talt: Er der ikke vigtigere ting at bruge tiden på, end at beskæftige sig med en tåbelig mail, som kan slettes med ét museklik?
Den latterlige mail indeholder ingen trusler, ingen personlige elementer eller andet alvorligt. Dem er simpelthen bare en idiots måde at spilde tid på under børnehavestadiet.
Dette er indlæg NUMMER 75 om ingenting. Fantastisk. Ikke så underligt, at gnisterne fyger alt for ofte herinde.
Tryk "slet" og kom videre.
Bjarne
Oprettet af BJ d. 08/10-2009 18:13
#6
goldwing skrev:
BJ skrev:
ja du har sikkert ret men det er sgu svært, jeg har aldrig mødt eller set vedkomende.
Hvad fanden har jeg gjort?...Svinet
MVH.BJ
Har du tænkt lidt over hvad du kalder personen.....???
Ord som:
svinet
psykisk-syg
IDIOTEN
Mon ikke du selv skulle se lidt i bakspejlet istedet for bare at ynke dig.....
YNK!!!.......Klap lige hesten tante blikfugl, hvad havd du forventet???... og det var mig bekendt hulemanden der startede hele svinerriet......
MVH.BJ
#7
så kom dog videre......livet er for kort til den slags bagateller.......
Oprettet af
b_j3ns3n d. 08/10-2009 19:01
#8
FedeFinn skrev:
BJ skrev:
Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden.
Da det kan misbruges.
MVH.BJ
Hvad er dit problem så, hvis du har personoplysninger på manden.
Så forstår jeg ikke du bliver ved med at skrive om ham, kontakt ham hellere face to face, for en lille snak om det her.
Det er min erfaring, at personer der tror de kan lege smarte bag deres lille skærm, og de så opdager, at man står uden for deres dør, ja så har de ikke Gevalia kaffe hjemme til uventede gæster. Det har jeg ialfald oplevet mange gange, og jeg personlig rejser gerne det halve kongerige for en lille personlig snak, og ellers har jeg en del venner at trække på.
hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet..
at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning..
Oprettet af BJ d. 09/10-2009 07:43
#9
b_j3ns3n skrev:
FedeFinn skrev:
BJ skrev:
Ja man er jo ikke 100% anonym på internettet, og jeg ønsker ikke at vidergive metoden.
Da det kan misbruges.
MVH.BJ
Hvad er dit problem så, hvis du har personoplysninger på manden.
Så forstår jeg ikke du bliver ved med at skrive om ham, kontakt ham hellere face to face, for en lille snak om det her.
Det er min erfaring, at personer der tror de kan lege smarte bag deres lille skærm, og de så opdager, at man står uden for deres dør, ja så har de ikke Gevalia kaffe hjemme til uventede gæster. Det har jeg ialfald oplevet mange gange, og jeg personlig rejser gerne det halve kongerige for en lille personlig snak, og ellers har jeg en del venner at trække på.
hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet..
at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning..
Ja nu er jeg førtidspensiionist førtidspensionist deraf tiden, men desuden kan jeg slet ikke se hvad det vedkommer dig.
MVH.BJ
Oprettet af BJ d. 09/10-2009 08:05
#10
Dem fjerner webmarster igen med det samme, det gjorde han også sist.
MVH.BJ
Oprettet af Dream d. 09/10-2009 08:32
#11
[img]http://www.griebel.dk/tiki/facebook/tudekiks/images/TUDEKIKS2.jpg[/img] is not a valid Image.
Oprettet af BJ d. 09/10-2009 08:39
#12
Har de ikke også nogen for dumhed, for det trænger du da vildt til
Suk.
Dream du er jo mig bekendt mindst eksluderet ud af DTW en gang pga opførsel
for hvad har jeg gjort dig....???????????
Redigeret af BJ d. 09/10-2009 08:51
Oprettet af
rogne d. 09/10-2009 10:20
#13

GAB

Oprettet af Riverkwai d. 09/10-2009 12:31
#14
ja nu må du sku stop this bullshit bj.ellers må du gå den tunge gang til bageren efter tudekiks eller ringe til din mor


Oprettet af
goldwing d. 09/10-2009 12:39
#15
BJ skrev:
goldwing skrev:
BJ skrev:
ja du har sikkert ret men det er sgu svært, jeg har aldrig mødt eller set vedkomende.
Hvad fanden har jeg gjort?...Svinet
MVH.BJ
Har du tænkt lidt over hvad du kalder personen.....???
Ord som:
svinet
psykisk-syg
IDIOTEN
Mon ikke du selv skulle se lidt i bakspejlet istedet for bare at ynke dig.....
YNK!!!.......
Klap lige hesten tante blikfugl, hvad havd du forventet???... og det var mig bekendt hulemanden der startede hele svinerriet......
MVH.BJ
Forstår sandelig godt der er nogle der bliver TRÆT af dig herinde, du smider om dig med svinske ord og også nu med nyt nick name til mig......
Husk lige at kalde mig for "blikfugl" når/ hvis du møder mig i Pattaya

Oprettet af JD d. 09/10-2009 12:47
#16
Det var da en utrolig stor ståhej for næsten ingenting!
Er man ikke bare liiidt sart, BJ?
Kom videre i teksten du!
JD
Oprettet af
Hanuman d. 09/10-2009 13:03
#17
Enig med Jack Nicholson!
Oprettet af FedeFinn d. 09/10-2009 20:24
#18
BJ skrev:
Har de ikke også nogen for dumhed, for det trænger du da vildt til Suk.Dream du er jo mig bekendt mindst eksluderet ud af DTW en gang pga opførsel
for hvad har jeg gjort dig....???????????
Han er en hel igennem gennemført stakkel uden indhold eller format 5555555
Oprettet af FedeFinn d. 09/10-2009 20:28
#19
b_j3ns3n skrev:
hold fest du må ha meget lidt arbejde og alt for meget fritid ,vis du har tid til at konfrontere alle der gir dig lidt modgang her på nettet..
at dine venner også stiller op for så små baggateler giver absolut ingen menning..
Når du nu leger smart i en fart, så skal man nok ikke lave så mange stavefejl
Så er fokus nemlig rettet mod dine stavefejl og ikke dit legen smart i en fart.

Oprettet af
abrir d. 09/10-2009 21:56
#20
nu er den ged da vist snart barberet / blevet skaldet, kom dog vidrer i teksten.