Debatemne: Thailand Portalen (version 2004) :: Pas på "løse" kontakter !!!

Oprettet af surin d. 25/10-2004 20:17
#1

hej ole er du sikker på at kalamarks kone ikke kommer fra en bar

Oprettet af surin d. 26/10-2004 07:00
#2

tænkte godt der var en grund til kalamarks stærke foragt for pattaya
og pcbamse husk din url GrinGrin

Oprettet af Pescator d. 26/10-2004 09:04
#3

Og vedr. Sairung (Rung)!!!.....så havde både DU & NING gjort opmærksom på at KUN FAMILIE VAR GRATIS !!!! (Rung er IKKE i familie med Ning), men da i begge 2 mente at jeg havde været "uheldig" med Nok, tilbød i Rung i stedet, og Rung skulle derfor være "gratis" som en kompensation.........


Gudfader, hvad er det her? Hvid slavehandel?
Jeg skal ganske undlade at komme ind på hvorledes jeg ser på jeres bedrøvelige "transaktioner".

เวรกรรม

Michael

Oprettet af Brandt d. 29/10-2004 07:30
#4

Pescator skrev:
Og vedr. Sairung (Rung)!!!.....så havde både DU & NING gjort opmærksom på at KUN FAMILIE VAR GRATIS !!!! (Rung er IKKE i familie med Ning), men da i begge 2 mente at jeg havde været "uheldig" med Nok, tilbød i Rung i stedet, og Rung skulle derfor være "gratis" som en kompensation.........


Gudfader, hvad er det her? Hvid slavehandel?
Jeg skal ganske undlade at komme ind på hvorledes jeg ser på jeres bedrøvelige "transaktioner".

เวรกรรม

Michael


Hej Pescator.....Smile

Er du "født" negativ ?, noget kunne da tyde på det....efter dine utallige underlødige bemærkninger, tror jeg efterhånden ingen tager dig og dine holdninger seriøst længere.

Hvis indlæggene ikke "passer" dig....hvorfor f..... lader Du så ikke bare være med at læse dem, og langt mindre kommentere dem ??

Prøv at være en smule mere positiv / objektiv i dine anskuelser.Cool

Venligst.

Brandt

Oprettet af Pescator d. 29/10-2004 08:13
#5

Hvis du ikke er interesseret i feed back, så burde du jo nok ikke lægge dine betragtninger ud til offentlig beskuelse.
Der er en PM knap, som er særdeles velegnet til dette formål.
Kan iøvrigt overhovedet ikke forstå at i laver offentlig storvask over jeres pinagtige transaktioner.

Hvad jeg mente med min post, var at vi taler om rigtige levende mennesker her, med drømme, håb, forventninger. At de så tilfældigvis er thailandske, bør vel ikke foranledige at de bliver mindre respekteret.
Nævnte citat støder ihvertfald min anstændighedsfølelse, lyder som om der er tale om at en gaveartikel på en hylde i et Cirkus Arli skydetelt.


Utallige?
Hmm, mit samlede antal poster udgør mindre end 60 stk.
Så du må vist hellere anskaffe dig en ny kugleramme.
Smile

Oprettet af Brandt d. 29/10-2004 08:34
#6

Pescator skrev:
Hvis du ikke er interesseret i feed back, så burde du jo nok ikke lægge dine betragtninger ud til offentlig beskuelse.
Der er en PM knap, som er særdeles velegnet til dette formål.
Kan iøvrigt overhovedet ikke forstå at i laver offentlig storvask over jeres pinagtige transaktioner.

Hvad jeg mente med min post, var at vi taler om rigtige levende mennesker her, med drømme, håb, forventninger. At de så tilfældigvis er thailandske, bør vel ikke foranledige at de bliver mindre respekteret.
Nævnte citat støder ihvertfald min anstændighedsfølelse, lyder som om der er tale om at en gaveartikel på en hylde i et Cirkus Arli skydetelt.


Utallige?
Hmm, mit samlede antal poster udgør mindre end 60 stk.
Så du må vist hellere anskaffe dig en ny kugleramme.
Smile


Lidt har Du da så fattet !!!Grin

Feed back....selvfølgelig er feed back da formålet med at lave et indlæg!, men pudsigt nok syntes jeg at, det meste feed back Du bidrager med, er af særdeles negativ karakter, dine nuancer er tilsyneladende kun "sort /hvid".

Og hvis Du da ellers "nærlæser / og forstår" det indlæg som åbenbart støder din anstændighedsfølelse, så er vi jo slet ikke uenige....jeg bryder mig ligeså lidt om begrebet "betaling" ifb. med mennesker, og finder det ligeledes respektløst, derfor mit indlæg.

Vedr. antallet af poster ???....tja....alt er jo relativt.Wink

Venligst.

Brandt

Oprettet af latour82 d. 29/10-2004 08:48
#7

Men hvor fanden er kærligheden og oprigtigheden i sådan et forhold?????????????????????????????????????

Brandt du må da se det som en kensgerning at der har været en anden "model "i tale, ved godt at dig og Kalamark ikke er helt enige om hvem og hvordan hun blev bragt på bane, kensgerningen var at hun var i spil på et tidspunkt og derfor er det ikke en pind andet end ugens tilbud.

Undskyld mig, jeg har været på banen før med samme undren over at man kan indgå i et kærlighedsforhold/ægteskab på postordre

Oprettet af Brandt d. 29/10-2004 12:49
#8

latour82 skrev:
Men hvor fanden er kærligheden og oprigtigheden i sådan et forhold?????????????????????????????????????

Brandt du må da se det som en kensgerning at der har været en anden "model "i tale, ved godt at dig og Kalamark ikke er helt enige om hvem og hvordan hun blev bragt på bane, kensgerningen var at hun var i spil på et tidspunkt og derfor er det ikke en pind andet end ugens tilbud.

Undskyld mig, jeg har været på banen før med samme undren over at man kan indgå i et kærlighedsforhold/ægteskab på postordre


Att. Latour & Co. !

Gider ikke blive ved med gentage mig selv i en uendelighed!......for den der VIL misforstå, kan ALT misforståes!!...."mod dumhed kæmper selv guderne forgæves" Shock

Det var IKKE mig, der ønskede en "ny model", men Kalamark & Frue, der fandt det passende !!.....Så "ugens tilbud" må stå for din/jeres egen opfattelsesevne.Smile

Og vedr. Kærlighed pr. "postordre", så kan Du enten ikke læse...eller forstår Du ikke det skrevne i mine indlæg!, da jeg i tidligere indlæg har nævnt at, vi har kommunikeret sammen i lang tid, FØR END jeg tog imod invitationen til Thailand, og mødtes med Nok....Grin

Venligst.

Brandt
Cool

Redigeret af Brandt d. 29/10-2004 13:18

Oprettet af surin d. 29/10-2004 21:49
#9

detb skulle ikke undre nogen at der bag piscator gemte sig en kalajoke

Oprettet af dkjohnt d. 29/10-2004 23:03
#10

Stop nu al den hetz. Har vi ikke bedre ting af få tiden til at gå med.
Vi er alle forskellige med forskellige meninger, og så længe vi hver især erkender det, er der jo ingen problemer.

Det er sørgeligt at læse alle disse crazy indlæg, men jeg kan selvfølgelig bare lade være at læse dem.

Oprettet af Pescator d. 29/10-2004 23:59
#11

surin skrev:
detb skulle ikke undre nogen at der bag piscator gemte sig en kalajoke


Jeg bøjer mig for din overlegen formuleringsevne. Ræspækt. Smile

Oprettet af Pescator d. 30/10-2004 00:10
#12

Hej Brandt,

Sorry!. Jeg for lidt i kridthuset over formuleringen af det citat jeg nævnte og der var jeg nok lidt for hastig. Jeg undskylder.
Jeg har bare set så mange gange, at folk behandler thailændere som en slags "handelsvare", og det pisser mig af big time.
Igen, Sorry! Du lyder som en god fyr. Smile

"dukker nakken"

mvh
Michael'

Oprettet af Rasmus d. 30/10-2004 01:48
#13

Jeg er dybt overraskede over, at der til stadighed kan koges mere suppe på denne historie. Det overgås kun af den kulørte presses interesse for et foranstående prinsebryllup!.
Gad vide om der kan vendes flere sten i denne ”Never ending story”
Hilsen Rasmus

Oprettet af jens d. 30/10-2004 08:57
#14

Apropo barpiger så se dette link
http://www.bangko...dments.htm
det rammer nok ikke helt ved siden af ellers så har siden en masse nyttige oplysninger både til nye og erfarne thailandsrejsende.
[url]www.bangkokbob.net[/url]

Oprettet af isaan d. 30/10-2004 09:38
#15

hej

den virker fint her hos os ingen problemer der Smile
go weekend
vh.isaanCool

Oprettet af Pescator d. 01/11-2004 09:20
#16

Hej Bimse,

Ja, det må du nok sige.
Det er da for klamt at lægge billeder ud på nettet af personer der ikke udtrykkeligt har indvilliget heri. Og da specielt når de samtidig offentligt udstilles som Barpiger som jo blot et er synonym for prostitueret.
Hvad jeg også har bemærket fra websider omkring barmiljøet, er at tit og ofte har de farang der optræder på siderne fået sløret deres kontrafej - formentlig fordi barejeren ikke ønsker at pisse sine kunder af, hvorimod pigerne altid umiddelbart kan identificeres.

mvh
Michael

Oprettet af Brandt d. 01/11-2004 09:46
#17

Det var da uhyrligt!!!!!...............sikken dog en pervers idè at udstille Thai-pigerne på den måde!... og (fallangerne) sløre deres egen ID...virkelig usmageligt !!! Sad


Brandt

Oprettet af Rasmus d. 01/11-2004 22:10
#18

Indrømmet Webbamse! Det er en lidt usmagelig link du kom med - en ganske interessant.
[url][/url]www.pattayabargirls.com/invision/index.php
Men jeg må også indrømme, den giver mig assimilationer til min ungkarle tilværelse i Pattaya før jeg traf – den eneste ene.

Rasmus

Oprettet af isaan d. 07/11-2004 09:20
#19

hej

ja det er noget svineri men det fortæller jo hvor lavt et niveau folk er nede på WinkSadShock

vh.isaanSmile

Oprettet af Leif d. 11/11-2004 17:17
#20

Ok jeg har ikke været igennem alle indlægene, for min forbindelse her er ikke den hurtigste i verden..
Tjae men det er de nu engang sådan at de kære piger / kvinder her fra Thailand er en handels vare, det uanset om de arbejder som prostituerede eller kommer lige fra Junglen.. Eller mere korrekt det de har mellem benene er. Det er ikke noget nyt at familie / venner / bekendte tager sig godt betalt for at skabe en kontakt til en farang.. Typisk 100 / 150.000 bath.
Men hvordan skal det kunne være anderledes, for herude er det forældrene der er bussemændene og sælger deres døtre.. I det lille lokal samfund hvor vi bor er der bare indenfor de sidste 3 måneder blevet solgt to 14 årige piger til ægteskab. den ene er naboen, den anden var noget familie.. Det de gør er ganske enkelt at lade pigerne få en kæreste og så et par måneder før hun fylder 15 ( kriminelle lavalder ) får manden det helt enestående gode tilbud, enten stiller han med en pose penge typisk 40.000 og en pose guld, ellers ringer de efter politiet. Og så bliver de gift, men af gode grunde afholdes der kun den Buddhistiske del af brylluppet....... Beskidt ???? jae, men sådan er Thailand også. Regeringen har for nylig opfordret forældre til at tage bedre vare på deres børn, da den sexuelle debut alder er nede omkring 10 år og pigerne begynder at interesere sig for sex i 8 års alderen.
Til alle dem som formidler kontakt og skamroser pigerne er der ikke så meget andet at sige, end at de er fulde af løgn.. Der findes med garanti ikke en thailænder som gifter sig med en farang af andre grunde end penge, materielt bedre tilværelse. Derfor er der også mange som ikke har den store lyst til at rejse tilbage til Thailand sammen med en typisk meget ældre farang, for alle stempler hende på stedet som luder og uanset om vi lever i år 2004 så er det desværre stadig sådan at de fleste Thaier tror de er de bedste i verden og ingen kan lære dem noget, slet ikke en farang. Vores datter på 7 år er flere gange kommet tudende hjem fra skole, fordi hendes far er farang og så vil de andre ikke lege med hende og mobber hende.
Men ellers så prøv at få jeres koner til at oversætte nogen af de sange hun går og hører, for flere af dem handler om hvor dårlige faranger er og Thaier elsker Thaier... Thai rak Thai.... Og hun savner manden hjemme i Thailand, men kan ikke tage hjem til ham før hun har nogle flere penge.
Om Thai mændene er så slemme som det tit bliver fremstillet.. Det er nok mest en skrøne opfundet for at gøre det mere legalt at gifte sig med en farang, for jeg kan love jer at kvinderne herude er præcis lige så beskidte og utro som mændene, men det taler man bare ikke om. Når manden finden en kæreste kaldes det en Mia noi, men man har ikke den samme betegnelse for kvindens elskere, da hun officielt ikke gør den slags. Og manden har lige den lille ulempe at han jo har betalt en fandens masse penge for hende og de er væk hvis han åbner munden og ikke gør som hun forlanger... Da min kone begyndte at arbejde, blev jeg flere gange spurgt, om jeg troede så meget på hende at jeg turde lade hende gå på arbejde. Ja hvorfor ikke ?? svaret var, jamen der er jo mænd på den arbejds plads. Hmm så kunne jeg så tygge lidt på den og nej hun kan ikke styre det, der har været adskillige mænd som har ringet på alle tider af døgnet. Men det er sørme bare kollegaer / venner. Det var så galt på et tidspunkt at vi måtte skifte telefon nr. Men hun forstod det altså ikke, for hun gav aldrig nogen vores nr. """ bah""
Familie liv som vi kender det findes stort set ikke i Thailand, for man lever efter princippet " du har - jeg har " og det du har det bruger jeg. Og jeg må gerne men du må ikke...
Derfor går det også så tit galt for os, for vi er slet ikke gearet til at et ægteskab er så overfladisk.
Jeg har et dugfrisk eksempel på det fra i går, hvor jeg var i Bangkok.. I sidste uge var konen både fredag og søndag ude at spise med veninderne, fra kl.18.00 så det var vel ikke helt urimeligt at forvente at hun var hjemme igen inden midnat, for når Thaier går på restaurant, så æder de en masse i en fart og så er den fest slut. Men hun kom hjem pisse fuld kl. 02.30 og havde sørme ikke lavet andet end at være ude at spise.. hmmm det kan en hver jo regne ud er løgn, da lukkeloven siger 01.00 og telefonen var slukket. Men det forstod hun bare slet ikke at jeg brokkede mig over, for det betød da ikke noget.
I aftes var jeg så i byen med et par venner i Bangkok ( bla. Lars ) og vi lavede såmænd ikke andet end se lidt på byen efter at have spist os godt mætte i Soi 8. Men kalesjen var pisse sur og lavede en større scene ud af det da jeg kom ædru hjem..
Men hva det er hendes problem, for jeg kan klare mig selv. Jeg vil ikke trækkes ned på deres niveau, eller rettere hvis man bliver det overlever man ikke herude.
Det første år her har været en lang sej kamp mod idioti og tåber, korrupt politi, rasisme, familie som alle troede de skulle forsørges. Alene den første måned stillede de første 8 familie medlemmer og ville låne, man skal bare lige huske de bruger ordet låne, men har aldrig tænkt tanken om tilbage betaling. Og havde jeg ikke kendt lidt til de reelle udgifter herude, så var jeg blevet tørret for de første 400.000 på husbyggeri, allerede inden vi flyttede.
Jeg vidste meget om Thailand før vi flyttede herud og mange har været uenige med mig når jeg har peget på nogle problemer, men jeg kan garantere at det forgangne år har lært mig meget mere og det er desværre meget lidt af det som kan siges at være positiv.

Men stadigvæk så kan man godt leve herude, man skal bare ikke tro det er nemt. Og man gør sig selv en kæmpe tjeneste hvis man sætter sig ind i forholdene inden man flytter og ikke blindt stoler på sin kone.
hygge
Leif