Oprettet af
Thjaa d. 15/02-2009 12:05
#1
bamsefarr skrev:
Davs
Ja jeg undrede mig også over at hans muslimske venner skal bruge flere måneder på at skrive en mail
Men de venter sikker på at få lov til det af deres formand
bamsen
Men thjaa du behøver ikke blive væk herfra bare fordi deine venner har svigtet,,,det kan være at du kan finde rigtige venner her på dansk-thai

ja saa kom jeg paa banden igen ... jeg fik faktis den mail fra min ven som jeg hade lovet jer at smige ind paa DTW men da jeg personlig mender at den er alt for grop angrab paa thailand og en person man ik skriver om bliver jeg noedt til at holde den for mig selv
men jeg har stati samme ide at muslimer ikke goer naade som vi ikke goer imod dem vi bruger bare flyv kanoner og ander grove ting se nu thailand sender folk ud med paa vandet i smaa baade og lager dem sulte til de er doede eller til de med et store held bliver fundet af nogen ander folk saa vil jeg alsaa heller blive bompe i mange smaa stoekker en at sulte over ragti mange dage